Два законопроєкти про відновлення повноважень НАЗК


10 грудня Комітет з питань антикорупційної політики у режимі відеоконференції розглянув два проєкти законів про відновлення повноважень Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) після рішення Конституційного суду України.

Комітет розглянув проєкти законів:

  1. «Про внесення змін до Закону України «Про запобігання корупції» щодо відновлення інституційного механізму запобігання корупції» (№ 4470) даний законопроєкт передбачає необхідність у відновленні інституційного механізму запобігання корупції з урахуванням Рішення Конституційного Суду України № 13-р/2020, яким від 27 жовтня 2020 року визнано такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), пункти 6, 8 частини першої статті 11, пункти 1, 2, 6–101, 12, 121 частини першої, частини другу — п’яту статті 12, частину другу статті 13, частину другу статті 131, статтю 35, абзаци другий, третій частини першої статті 47, статті 48–51, частини другу, третю статті 52, статтю 65 Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700–VII зі змінами, які того ж дня втратили чинність.

 

  1.  «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення особливостей складення протоколу про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 172-4 — 172-9 та 188-46, 212-15 стосовно судді, судді Конституційного Суду України» (№ 4471).

Зокрема, проєктом визначаються суб’єкти уповноважені складати протоколи про адміністративні правопорушення з боку Національного агентства з питань запобігання корупції, визначається порядок вручення протоколу, а також встановлюються особливості надання пояснень до протоколу суддями, суддями Конституційного Суду України та інші особливості.

Матеріали до теми


Мобільний застосунок «Пенсійний фонд» у смартфонах та планшетах
Мобільний застосунок “Пенсійний фонд” надає доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та ...
Нормативно-правові акти окупаційних сил не є правомірними
Нормативно-правові акти окупаційних сил та окупаційних адміністрацій російської федерації є нікчемними, не створюють жодних правових наслідків, і нікчемність цих актів ...