Фінансування страхувальників, що перебувають на обліку у відділеннях, які фізично не функціонують


Роз’яснення щодо фінансування страхувальників, що перебувають на обліку у відділеннях, які фізично не функціонують, але управління, до складу яких вони входять, продовжують виконувати свої функції під час воєнного стану, надав ФСС.

Відповідно до пункту 4 Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду від 19 липня 2018 року № 12 (далі – Порядок № 12), фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України або їх відділеннями.

Підставою для фінансування страхувальників робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення та окремих виплат потерпілим на виробництві за їх видами.

Фінансування страхувальників, які перебувають на обліку в тих відділеннях, які фізично не функціонують, здійснюється безпосередньо через управління або відділення, які виконують функції відділень, які тимчасово не працюють, відповідно до наказів керівників управлінь.

Звертаємо увагу, що при здійсненні фінансування страхувальників необхідно тримати з бухгалтерами постійний зв’язок та бути впевненими щодо можливості страхувальників перерахувати кошти на рахунки застрахованих осіб.

У разі, якщо страхувальники, в тому числі ФОП, перемістилися на іншу територію і при цьому перебувають на обліку в ЄІАС в іншому відділенні, але поки не мають можливості звернутися до суб’єктів надання адміністративних послуг Міністерства юстиції України для здійснення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу або ФОП, а саме зміни місцезнаходження, та не можуть подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді, рекомендуємо таким страхувальникам подавати заяви-розрахунки в паперовому вигляді до найближчого відділення будь-якого управління виконавчої дирекції Фонду. Працівниками цього відділення проводиться звірка документів з метою недопущення помилок. Після цього працівники відділення сканують документи і направлять до відділення, де перебуває на обліку страхувальник.

Джерело: Фонд соціального страхування України

Матеріали до теми


Право на безоплатну вторинну правову допомогу: розширено коло осіб
Розширено коло осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу. 3 травня 2022 року Верховна Рада України прийняла Закон України ...
Працівник покинув зону бойових дій: тимчасове призупинення дії трудового договору
Статтею 13 Закону України № 2136 від 15 березня 2022 року «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» визначено, ...
Продовження загальної мобілізації
У Верховній Раді Президент зареєстрував законопроєкт «Про затвердження Указу Президента України “Про продовження строку проведення загальної мобілізації”» № 7390 від ...