...
Реєструйся

Фінансування страхувальників, що перебувають на обліку у відділеннях, які фізично не функціонують


Роз’яснення щодо фінансування страхувальників, що перебувають на обліку у відділеннях, які фізично не функціонують, але управління, до складу яких вони входять, продовжують виконувати свої функції під час воєнного стану, надав ФСС.

Відповідно до пункту 4 Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду від 19 липня 2018 року № 12 (далі – Порядок № 12), фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України або їх відділеннями.

Підставою для фінансування страхувальників робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення та окремих виплат потерпілим на виробництві за їх видами.

Фінансування страхувальників, які перебувають на обліку в тих відділеннях, які фізично не функціонують, здійснюється безпосередньо через управління або відділення, які виконують функції відділень, які тимчасово не працюють, відповідно до наказів керівників управлінь.

Звертаємо увагу, що при здійсненні фінансування страхувальників необхідно тримати з бухгалтерами постійний зв’язок та бути впевненими щодо можливості страхувальників перерахувати кошти на рахунки застрахованих осіб.

У разі, якщо страхувальники, в тому числі ФОП, перемістилися на іншу територію і при цьому перебувають на обліку в ЄІАС в іншому відділенні, але поки не мають можливості звернутися до суб’єктів надання адміністративних послуг Міністерства юстиції України для здійснення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу або ФОП, а саме зміни місцезнаходження, та не можуть подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді, рекомендуємо таким страхувальникам подавати заяви-розрахунки в паперовому вигляді до найближчого відділення будь-якого управління виконавчої дирекції Фонду. Працівниками цього відділення проводиться звірка документів з метою недопущення помилок. Після цього працівники відділення сканують документи і направлять до відділення, де перебуває на обліку страхувальник.

Джерело: Фонд соціального страхування України

https://www.kadrovik.ua/product/posibnyk-top-50-vidpovidej-na-zapytannya-kadrovykiv-u-voyennyj-chas

Матеріали до теми


З 2026 року — більше можливостей для працевлаштування людей з інвалідністю
З 1 січня 2026 року набудуть чинності зміни до законодавства, які розробило Мінсоцполітики. Нововведення суттєво змінять підхід до зайнятості людей ...
До 1 жовтня всім отримувачам соцвиплат належить пройти ідентифікацію в ПФУ
Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 11 червня 2025 року № 695 «Деякі питання надання окремих видів державної соціальної ...
Мінсоцполітики розпочало тестування нового виду допомоги для отримувачів соціальних виплат
Міністерство соціальної політики працює над тим, щоб зробити соціальні виплати ще більш зручними та цифровізованими. Важливо, аби їх оформлення не ...