Державна служба зайнятості повідомила, що на її сайті знову доступне електронне звернення.
Які вимоги й рекомендації щодо оформлення та подання електронного звернення?
- Відповідно до вимог статті 5 Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі — Закон № 393/96-ВР) у зверненні необхідно зазначити обов’язкову інформацію:
- прізвище, ім’я та по батькові;
- поштову адресу (поштовий індекс, область, район, населений пункт, назву вулиці, номери: будинку, корпусу (за наявності), квартири (за наявності).
Ви маєте чітко й зрозуміло викласти зміст порушеного питання.
- Зміст звернення має бути стислим й інформативним, містити конкретні факти по суті питання.
- Запропоновано зазначати дані українською мовою відповідно до офіційного документа, що засвідчує особу заявника.
- Надання достовірної інформації є необхідною умовою для компетентного розгляду звернення.
Увага! Звернення повертається заявнику без розгляду, якщо воно не містить обов’язкову інформацію (стаття 5 Закону № 393/96-ВР).
Новинка! Замовляйте посібник «Все про дії персоналу підприємства під час відключення електроенергії» за вигідною ціною.
Джерело: Державна служба зайнятості