Із січня 2021 року при обслуговуванні клієнтів потрібно вживати українську мову


Із 16 січня 2021 року сфера обслуговування повинна перейти на українську мову. Обслуговувати клієнта іншою мовою можна буде лише на його прохання. Про це нагадав Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.

«З 16 січня 2021 року мова обслуговування споживачів — українська! Відповідно до статті 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25 квітня 2019 року № 2704-VIII , всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і  послуги державною мовою», — йдеться у повідомленні Уповноваженого.

«У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був — обслуговування має бути українською», — написав Т. Кремінь і зазначив, що лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою.

Матеріали до теми


Мобільний застосунок «Пенсійний фонд» у смартфонах та планшетах
Мобільний застосунок “Пенсійний фонд” надає доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та ...
Нормативно-правові акти окупаційних сил не є правомірними
Нормативно-правові акти окупаційних сил та окупаційних адміністрацій російської федерації є нікчемними, не створюють жодних правових наслідків, і нікчемність цих актів ...