...
Реєструйся

Кабмін ухвалив постанови про вимоги використання та оцінку відповідності у сфері довірчих послуг


У вівторок, 1 серпня, Кабінет Міністрів ухвалив постанови про довірчі послуги, що визначать вимоги використання кваліфікованих електронних довірчих послуг у державних установах, а також урегулюють правила проведення оцінки відповідності у сфері довірчих послуг, а саме:

  • Постанову Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 року № 749 «Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності» (далі — постанова №749);
  • Постанову Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року № 1215 «Про затвердження Порядку проведення процедури оцінки відповідності у сфері електронних довірчих послуг» (далі — постанова № 1215).

Дистанційна робота: оформляємо правильно — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»

Постанова № 749

Постанова № 749 визначає вимоги використання кваліфікованих електронних довірчих послуг у державних установах. Зокрема, кваліфікованих електронних підписів та печаток для реалізації повноважень, пов’язаних із набуттям, зміною чи припиненням прав та обов’язків фізичних і юридичних осіб. А також використання вдосконалених електронних підписів та печаток для підготовки, погодження та підписання проєктів електронних документів.

Звільнення працівника за заявою, підписаною КЕП — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»

Постанова № 1215

Завдяки ухваленій постанові № 1215 буде врегульовано оцінку відповідності до європейських та міжнародних стандартів. Зокрема, надавачі довірчих послуг зможуть пройти процедуру оцінки відповідності вимогам до кваліфікованих надавачів та послуг в іноземному органі з оцінки відповідності. Отримані аудиторські звіти визнаватимуть в Україні.

Це дозволить надавачам довірчих послуг отримати альтернативу атестата відповідності системи захисту інформації, яку видають в Адміністрації Держспецзв’язку.

Які кадрові документи можна перевести в електронний вигляд, а які — ні? — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»

Джерело: Урядовий портал


Комплект «Особові картки та особові справи працівників: оформлення, облік, зберігання»

До комплекту входять:

  • Добірка матеріалів «Особова картка й особова справа: інструкція до застосування»
  • Експрес-курс «Облікові документи кадрової служби та порядок їх ведення»

тел.: 0 (800) 219-977067-317-5886
Е-mail: podpiska@mediapro.com.ua

Матеріали до теми


Уряд затвердив зміни до постанови про Кадровий резерв
Кабінет Міністрів України затвердив постанову, яка вносить зміни до Порядку формування кадрового резерву педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ від 17 ...
Адміністрування соцвиплат переходить до ПФУ: чи оновлювати посвідчення?
Пенсійному фонду України від органів соціального захисту населення передається низка функцій щодо виплати соціальних допомог. У ПФУ зазначають, що особам, ...
Чи припиняються трудові відносини при передачі суб’єкта господарювання?
Фахівці Держпраці пояснили, що в разі передачі суб’єкта господарювання трудові відносини працівників продовжуються із набувачем. Права й обов’язки за трудовими ...