...
Реєструйся

Кабмін ухвалив постанови про вимоги використання та оцінку відповідності у сфері довірчих послуг


У вівторок, 1 серпня, Кабінет Міністрів ухвалив постанови про довірчі послуги, що визначать вимоги використання кваліфікованих електронних довірчих послуг у державних установах, а також урегулюють правила проведення оцінки відповідності у сфері довірчих послуг, а саме:

  • Постанову Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 року № 749 «Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності» (далі — постанова №749);
  • Постанову Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року № 1215 «Про затвердження Порядку проведення процедури оцінки відповідності у сфері електронних довірчих послуг» (далі — постанова № 1215).

Дистанційна робота: оформляємо правильно — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»

Постанова № 749

Постанова № 749 визначає вимоги використання кваліфікованих електронних довірчих послуг у державних установах. Зокрема, кваліфікованих електронних підписів та печаток для реалізації повноважень, пов’язаних із набуттям, зміною чи припиненням прав та обов’язків фізичних і юридичних осіб. А також використання вдосконалених електронних підписів та печаток для підготовки, погодження та підписання проєктів електронних документів.

Звільнення працівника за заявою, підписаною КЕП — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»

Постанова № 1215

Завдяки ухваленій постанові № 1215 буде врегульовано оцінку відповідності до європейських та міжнародних стандартів. Зокрема, надавачі довірчих послуг зможуть пройти процедуру оцінки відповідності вимогам до кваліфікованих надавачів та послуг в іноземному органі з оцінки відповідності. Отримані аудиторські звіти визнаватимуть в Україні.

Це дозволить надавачам довірчих послуг отримати альтернативу атестата відповідності системи захисту інформації, яку видають в Адміністрації Держспецзв’язку.

Які кадрові документи можна перевести в електронний вигляд, а які — ні? — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»

Джерело: Урядовий портал


Комплект «Особові картки та особові справи працівників: оформлення, облік, зберігання»

До комплекту входять:

  • Добірка матеріалів «Особова картка й особова справа: інструкція до застосування»
  • Експрес-курс «Облікові документи кадрової служби та порядок їх ведення»

тел.: 0 (800) 219-977067-317-5886
Е-mail: podpiska@mediapro.com.ua

Матеріали до теми


Уряд змінив правила оплати експертних команд з оцінювання повсякденного функціонування особи
Національна служба здоров’я України (НСЗУ) сплачуватиме експертним командам з оцінювання повсякденного функціонування особи за кожну розглянуту справу, а не фіксовану ...
Мінекономіки презентувало Стратегію зайнятості населення-2030
Міністерство економіки України провело громадське обговорення перших напрацювань розробки Стратегії зайнятості населення України-2030. Ця стратегічна рамка має стати практичним інструментом ...
У Мінцифри анонсували найзручнішу послугу з отримання пенсій в «Дії»
Віцепрем’єр – міністр з інновацій, розвитку освіти, науки і технологій – міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров анонсував найзручнішу в ...