Кабмін визначив особливості особливості ведення електронного реєстру листків непрацездатності

4 березня Кабінет Міністрів України оприлюднив постанову «Про особливості ведення Електронного реєстру листків непрацездатності до забезпечення інформаційної взаємодії електронної системи охорони здоров’я з Електронним реєстром листків непрацездатності» від 3 березня 2020 року № 159.
Документ зобов’язує до 1 квітня 2020 року:
• Міністерство охорони здоров’я розробити та затвердити за погодженням із Фондом соціального страхування порядок видачі, продовження та обліку листків непрацездатності;
• Пенсійний фонду України забезпечити створення та проведення дослідної експлуатації програмних засобів веб-орієнтованого сервісу, а також реєстрацію у веб-орієнтованому сервісі користувачів на підставі відомостей, зазначених в абзаці шостому пункту 1 цієї постанови.
Матеріали до теми
- Чи нестиме роботодавець відповідальність за виплату заробітної плати 1 раз на місяць у період карантину, якщо працівники працюють дистанційно
- Держпраці навела 3 варіанти дій для працівника, якого не влаштовують нові обов’язки на роботі
- ВІДНОВЛЕННЯ ВТРАЧЕНИХ ТРУДОВИХ КНИЖОК: АЛГОРИТМ ДІЙ КАДРОВИКА
- Як оформити простій?
- Найпоширеніші запитання стосовно правильного застосування законодавства про працю під час дії карантинних заходів
- Чи зберігається за бухгалтером розряд при переведенні на посаду з нижчою категорією і нижчим розрядом?