Міндоходів і ПФУ обмінюватимуться інформацією під час проведення перевірок


Міністерством доходів і зборів України та Пенсійний фонд України узгодили питання щодо координації спільних дій територіальних органів обох відомств при проведенні позапланових перевірок у зв’язку з припиненням юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

Під час проведення таких перевірок територіальні органи Міндоходів використовуватимуть надані територіальними органами Пенсійного фонду відомості про платників єдиного внеску, зокрема, стосовно подання ними звітності щодо сум нарахованого єдиного внеску, повноти та своєчасної сплати єдиного внеску тощо. Це дасть змогу не допустити втрат із надходження єдиного внеску на період до нормативно-правового врегулювання порядку обміну інформацією між Міністерством доходів і зборів та Пенсійним фондом.

Нагадаємо, у межах адміністративної реформи питання адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування передано до сфери компетенції органів доходів і зборів. Водночас у компетенції Пенсійного фонду України та його органів залишаються такі функції, як ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, здійснення контролю за достовірністю персоніфікованих даних як підстави для визначення розміру соціальних виплат. Крім того, органи Фонду мають завершити процедури адміністрування єдиного внеску, розпочаті на момент набрання чинності Закону № 406-VII.

За інформацією ПФУ