Перевірку поданих електронних декларацій за 2024 рік планують розпочати перевіряти цьогоріч у травні – про це повідомило Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК). Це пов’язано з тим, що декларанти мають 30 днів для виправлення помилок у деклараціях з моменту їх подання.
Процес декларування доходів і майна є важливим етапом, який вимагає відповідальності та ретельності, однак навіть досвідчені декларанти можуть припуститися помилок.
В Єдиному державному реєстрі декларацій передбачена можливість їх виправлення. Головне — зробити це правильно та вчасно, щоб уникнути можливих негативних наслідків.
Експрес-курс «Облікові документи кадрової служби та порядок їх ведення»
0 (800) 21 99 77 • E-mail: info@mediapro.com.ua
У разі виявлення помилки бажано скористатися наступним алгоритмом для внесення змін:
- увійти у свій персональний кабінет.
- знайти подану декларацію — біля неї кнопка «Подати виправлену декларацію», яка буде активною протягом 30 днів з моменту подання документа.
- натиснути на кнопку — система створить чернетку виправленої декларації.
- внести необхідні корективи у дані декларації.
- зберегти зміни, після цього чернетка виправленої декларації буде збережена.
- подати чернетку виправленої декларації.
Варто зазначити, що виправлений варіант можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації. У випадку, якщо термін сплив або вже була використана можливість внесення змін є можливість повідомити про виявлену помилку. Для цього необхідно виконати наступні кроки:
- увійти в персональний електронний кабінет Реєстру декларацій.
- перейти до вкладки «Мої повідомлення», яка розташована поруч із вкладками «Мої документи» та «Мій профіль».
- створити нове повідомлення, вказавши в ньому деталі виявлених помилок та пояснення причин їх допущення, це повідомлення можна оформити в довільній формі.
Зразки документів • Посадові інструкції • Робочі інструкції
Для довідок: 0 (800) 21 99 77
Зміна типу декларації не передбачена, але якщо ви:
- помилково подали декларацію «Кандидата на посаду» – просто подайте нову декларацію правильного типу;
- помилково обрали інший тип декларації замість «При звільненні» – потрібно повідомити НАЗК через вкладку «Мої повідомлення» у персональному кабінеті та подати декларацію «При звільненні» за відповідний період;
- помилково обрали тип декларації «Я продовжую виконувати функції держави….» чи «Я припинив(-ла) виконувати функції держави…» замість «Щорічна» – у вас є 30 днів на виправлення такої позначки.
- подали декларацію неправильного типу за минулий період – повідомте про це НАЗК через вкладку «Мої повідомлення» в особистому кабінеті Реєстру декларацій.
Джерело: Мін’юст