...
Реєструйся

НАЗК перевірятиме декларації з травня 2025 року: що важливо знати


Перевірку поданих електронних декларацій за 2024 рік планують розпочати перевіряти цьогоріч у травні – про це повідомило Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК). Це пов’язано з тим, що декларанти мають 30 днів для виправлення помилок у деклараціях з моменту їх подання.

Процес декларування доходів і майна є важливим етапом, який вимагає відповідальності та ретельності, однак навіть досвідчені декларанти можуть припуститися помилок.

В Єдиному державному реєстрі декларацій передбачена можливість їх виправлення. Головне — зробити це правильно та вчасно, щоб уникнути можливих негативних наслідків.

Експрес-курс «Облікові документи кадрової служби та порядок їх ведення»
0 (800) 21 99 77 • E-mail: info@mediapro.com.ua

У разі виявлення помилки бажано скористатися наступним алгоритмом для внесення змін:

  • увійти у свій персональний кабінет.
  • знайти подану декларацію — біля неї кнопка «Подати виправлену декларацію», яка буде активною протягом 30 днів з моменту подання документа.
  • натиснути на кнопку — система створить чернетку виправленої декларації.
  • внести необхідні корективи у дані декларації.
  • зберегти зміни, після цього чернетка виправленої декларації буде збережена.
  • подати чернетку виправленої декларації.

Варто зазначити, що виправлений варіант можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації. У випадку, якщо термін сплив або вже була використана можливість внесення змін є можливість повідомити про виявлену помилку. Для цього необхідно виконати наступні кроки:

  • увійти в персональний електронний кабінет Реєстру декларацій.
  • перейти до вкладки «Мої повідомлення», яка розташована поруч із вкладками «Мої документи» та «Мій профіль».
  • створити нове повідомлення, вказавши в ньому деталі виявлених помилок та пояснення причин їх допущення, це повідомлення можна оформити в довільній формі.

Зразки документів • Посадові інструкції • Робочі інструкції
Для довідок: 0 (800) 21 99 77

Зміна типу декларації не передбачена, але якщо ви:

  • помилково подали декларацію «Кандидата на посаду» – просто подайте нову декларацію правильного типу;
  • помилково обрали інший тип декларації замість «При звільненні» – потрібно повідомити НАЗК через вкладку «Мої повідомлення» у персональному кабінеті та подати декларацію «При звільненні» за відповідний період;
  • помилково обрали тип декларації «Я продовжую виконувати функції держави….» чи «Я припинив(-ла) виконувати функції держави…» замість «Щорічна» – у вас є 30 днів на виправлення такої позначки.
  • подали декларацію неправильного типу за минулий період – повідомте про це НАЗК через вкладку «Мої повідомлення» в особистому кабінеті Реєстру декларацій.

Джерело: Мін’юст

Передплата. Акція 12 за ціною 9

Матеріали до теми


У Мін’юсті роз’яснили нюанси підписання посвідчуваних правочинів, заяв та інших документів
Порядок вчинення правочинів, заяв та їх підписання регулюється, зокрема, Цивільним кодексом України, Законом України «Про нотаріат» та Порядком вчинення нотаріальних ...
У «Резерв+» тестують нововведення: допоможе знятися з розшуку без візиту до ТЦК
У застосунок «Резерв+» додали можливість оплати штрафів. Але поки вона доступна тільки в рамках бета-тесту. Про це повідомила заступниця міністра ...
У ТЦК роз’яснили питання відстрочок для студентів та викладачів
Харківський обласний ТЦК нагадав, що відстрочка від призову на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період надається ...