...
Реєструйся

НАЗК перевірятиме декларації з травня 2025 року: що важливо знати


Перевірку поданих електронних декларацій за 2024 рік планують розпочати перевіряти цьогоріч у травні – про це повідомило Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК). Це пов’язано з тим, що декларанти мають 30 днів для виправлення помилок у деклараціях з моменту їх подання.

Процес декларування доходів і майна є важливим етапом, який вимагає відповідальності та ретельності, однак навіть досвідчені декларанти можуть припуститися помилок.

В Єдиному державному реєстрі декларацій передбачена можливість їх виправлення. Головне — зробити це правильно та вчасно, щоб уникнути можливих негативних наслідків.

Експрес-курс «Облікові документи кадрової служби та порядок їх ведення»
0 (800) 21 99 77 • E-mail: info@mediapro.com.ua

У разі виявлення помилки бажано скористатися наступним алгоритмом для внесення змін:

  • увійти у свій персональний кабінет.
  • знайти подану декларацію — біля неї кнопка «Подати виправлену декларацію», яка буде активною протягом 30 днів з моменту подання документа.
  • натиснути на кнопку — система створить чернетку виправленої декларації.
  • внести необхідні корективи у дані декларації.
  • зберегти зміни, після цього чернетка виправленої декларації буде збережена.
  • подати чернетку виправленої декларації.

Варто зазначити, що виправлений варіант можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації. У випадку, якщо термін сплив або вже була використана можливість внесення змін є можливість повідомити про виявлену помилку. Для цього необхідно виконати наступні кроки:

  • увійти в персональний електронний кабінет Реєстру декларацій.
  • перейти до вкладки «Мої повідомлення», яка розташована поруч із вкладками «Мої документи» та «Мій профіль».
  • створити нове повідомлення, вказавши в ньому деталі виявлених помилок та пояснення причин їх допущення, це повідомлення можна оформити в довільній формі.

Зразки документів • Посадові інструкції • Робочі інструкції
Для довідок: 0 (800) 21 99 77

Зміна типу декларації не передбачена, але якщо ви:

  • помилково подали декларацію «Кандидата на посаду» – просто подайте нову декларацію правильного типу;
  • помилково обрали інший тип декларації замість «При звільненні» – потрібно повідомити НАЗК через вкладку «Мої повідомлення» у персональному кабінеті та подати декларацію «При звільненні» за відповідний період;
  • помилково обрали тип декларації «Я продовжую виконувати функції держави….» чи «Я припинив(-ла) виконувати функції держави…» замість «Щорічна» – у вас є 30 днів на виправлення такої позначки.
  • подали декларацію неправильного типу за минулий період – повідомте про це НАЗК через вкладку «Мої повідомлення» в особистому кабінеті Реєстру декларацій.

Джерело: Мін’юст

Передплата. Акція 12 за ціною 9

Матеріали до теми


Можливості вебпорталу електронних послуг оновлено
Останнім часом внесено зміни у програмне забезпечення надання електронних послуг засобами вебпорталу Пенсійного фонду України. Найбільше змін впроваджено у Кабінеті ...
Відпустка перервалась через лікарняний: як це впливає на зарплату і страхові виплати
Якщо працівник захворів під час щорічної відпустки, він все одно має право на отримання лікарняних. Такі виплати починаються з шостого ...
Армія+, скарги військових і нова ВЛК: інтерв’ю з Катериною Черногоренко
«Щоб розвинути цифровізацію в оборонній сфері, ми ділимо її на декілька блоків: цифровізація війни, онлайн-навчання, навчання на VR/AR-симуляторах і цифровізація ...