...
Реєструйся

НАЗК вдосконалило роз’яснення щодо конфлікту інтересів при роботі близьких осіб та оплаті праці


Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) вдосконалило методичні рекомендації щодо застосування окремих положень Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» у питаннях запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, а також дотримання обмежень щодо запобігання корупції.

Оновлення переважно стосується висвітлення питань конфлікту інтересів при роботі близьких осіб та оплаті праці. Це дві сфери, в яких у публічних службовців найбільше виникає питань.

Навчання для кадровиків — семінари, курси, тренінги, вебінари
Індивідуальні курси кадровиків з нуля: 0 (800) 219-977

Тепер в методичних рекомендаціях детальніше описано питання конфлікту інтересів у ситуаціях, коли близькі особи працюють в одному державному органі або на державному (комунальному) підприємстві (установі, організації). Йдеться про роз’яснення щодо обставин конфлікту інтересів, описано чотири типові ситуації, які можуть виникати при спільній роботі близьких осіб, а також додано нові приклади з поясненнями, серед яких — прийом на роботу близької особи, робота під керівництвом близької особи, преміювання близької особи під зовнішнім контролем тощо.

В методичних рекомендаціях також з’явився новий розділ щодо конфлікту інтересів під час реалізації повноважень з оплати праці. В ньому описано різні ситуації, які виникають під час вирішення питань щодо встановлення стимулюючих виплат, що поділяються на дві групи: коли конфлікт інтересів існує і коли конфлікт інтересів відсутній.

Плакати та шпаргалки для роботи відповідального за ведення військового обліку на підприємстві
0 (800) 219-977 • info@mediapro.com.ua

Також доповнено новими прикладами з питань конфлікту інтересів при вирішенні питань щодо оплати праці, з яких тепер можна дізнатись, зокрема:

  • чи буде конфлікт інтересів при внесенні подання про встановлення собі або своєму керівнику стимулюючих виплат?
  • чи буде конфлікт інтересів у керівника, якщо він приймає рішення про своє преміювання на підставі пропозиції комісії з преміювання, погодженої юридичною службою підприємства і профкомом?
  • коли погодження преміювання із суб’єктом призначення запобігає конфлікту інтересів?

Оновлення Методичних рекомендацій не вводить нових правил з питань конфлікту інтересів, а лише сприяє покращенню розуміння публічними службовцями цієї сфери, зокрема за допомогою більшої кількості практичних прикладів.

Джерело: НАЗК

Календар настільний на 2025 рік

Матеріали до теми


Армія+, скарги військових і нова ВЛК: інтерв’ю з Катериною Черногоренко
«Щоб розвинути цифровізацію в оборонній сфері, ми ділимо її на декілька блоків: цифровізація війни, онлайн-навчання, навчання на VR/AR-симуляторах і цифровізація ...
Класифікація посад по-новому: роз’яснення до постанови КМУ № 369
Нещодавно офіційно оприлюднено роз’яснення до постанови Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2025 року № 369 «Деякі питання проведення класифікації ...
Які документи в Україні не апостилюють і чому — пояснює Мін’юст
Для офіційного визнання виданих в Україні документів дійсними в інших державах потрібне їх міжнародне підтвердження. Найпоширенішим та найпростішим способом на ...
Важливо для працівників: що потрібно знати про скорочення штату і чисельності
Підставою для розірвання роботодавцем трудового договору може бути скорочення чисельності або штату працівників. Цю норму статті 40 Кодексу законів про ...