...
Реєструйся

Не надходить пенсія на рахунок у банку: у чому причина


Запитання до ПФУ:

Мій чоловік ще наприкінці липня відкрив у банку рахунок для зарахування пенсії. У вересні цей банк припинив роботу. Тобто рахунок і карта є, але кошти на неї жодного разу так і не надходили. Чому виникла така ситуація?

Відповідь ПФУ:

Для того, щоб органи Пенсійного фонду України (далі — ПФУ) реалізували бажання пенсіонера про перерахування пенсії на поточний рахунок у банку, пенсіонер має написати заяву встановленої форми (вона наведена в додатку 1 постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 1999 року № 1596 «Про затвердження Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках»). У заяві потрібно обов’язково зазначити номер банківського рахунку.

Таку заяву людина подає трьома способами:

  • особисто до будь-якого сервісного центру ПФУ;
  • через вебпортал електронних послуг ПФУ з використанням кваліфікованого електронного підпису;
  • безпосередньо через банк, який передає заяви до органу ПФУ, попередньо засвідчивши особу заявника.

Читайте статтю «Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки: про головне» в Живому журналі «КАДРОВИК.UA». Оформте передплату на місяць, пів року або рік.

Джерело: Пенсійний фонд України

Матеріали до теми


Можливості вебпорталу електронних послуг оновлено
Останнім часом внесено зміни у програмне забезпечення надання електронних послуг засобами вебпорталу Пенсійного фонду України. Найбільше змін впроваджено у Кабінеті ...