...
Реєструйся

Нові можливості в Кабінеті страхувальника на вебпорталі ПФУ


У програмне забезпечення надання електронних послуг засобами вебпорталу Пенсійного фонду України було внесено певні зміни.

Оновлення функціоналу Кабінету застрахованої особи включає:

  • виправлено помилку відображення інформації в розділі «Моя пільга»;
  • доопрацьовано механізм відображення актуальної інформації щодо осіб, у яких відбулося об’єднання персональних електронних облікових карток застрахованої особи;
  • в запиті на отримання електронного документу з типом «Витяг з ЕРЛН» знято обмеження, що не дозволяло формувати документ, якщо вказані дати початку або закінчення періоду належали до поточного місяця;
  • для користувачів, які є пенсіонерами силових структур, закрито можливість подання заяви на перерахунок з типом «Зміна особистих даних (ПІБ, паспортні дані, РНОКПП)» та «Допризначення в зв’язку з наданими додатковими документами»;
  • при поданні заяв виправлено помилку обробки полів з датами.

Послуги з військового обліку • Письмові і телефонні КОНСУЛЬТАЦІЇ
Для довідок: 0 (800) 21 99 77

У Кабінеті страхувальника:

  • реалізовано режим формування та подання звітів за формою згідно з додатком до постанови Пенсійного фонду України від 13 червня 2024 р. № 17-1 «Про затвердження форми для подання персоніфікованих відомостей про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію), на яку нараховано і з якої сплачено розвідувальними органами страхові внески, в тому числі єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за співробітників кадрового складу розвідувальних органів та окремих категорій військовослужбовців інших складових сектору безпеки і оборони та Порядку їх подання, обліку та обробки»;
  • розширено систему контролів при формуванні заяви-розрахунку: при формуванні заяви-розрахунку за листком непрацездатності з відміткою про зв’язок з професійною діяльністю працівника (додаток 2) та ЄДРПОУ страхувальника, у якого настав нещасний виробничий випадок або професійне захворювання, встановлено контроль початку фінансування з 18-го дня, крім копії листка непрацездатності, створеного за цим ЄДРПОУ — внутрішнє сумісництво. При формуванні заяви-розрахунку за листком непрацездатності з відміткою про зв’язок з професійною діяльністю працівника (додаток 2) за іншими ЄДРПОУ встановлено контроль початку фінансування з 6-го дня;
  • при вивантаженні листків непрацездатності в xml-файл реалізовано вивантаження даних щодо страхового стажу застрахованої особи;
  • в звітах до Реєстру застрахованих осіб щодо відсутніх персоніфікованих відомостей виправлено назву поля «Серія та номер паспорту».

Також додано ланцюжок сертифікатів для криптографічної взаємодії вебпорталу з сумісними КНЕДП (ЦСК) та налаштувань КНЕДП ДП «УСС» та КНЕДП АТ «БАНК АЛЬЯНС».

Джерело: Пенсійний фонд України

Серія Кадрових практикумів

Матеріали до теми


Працевлаштування осіб з інвалідністю: посібник для роботодавців
Конфедерація роботодавців України підготувала для роботодавців практичний посібник «Працевлаштування осіб з інвалідністю». У Посібнику простими і зрозумілими словами описати всі ...
Укладення трудового договору: чи треба окрема згода на обробку даних?
Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП) при укладенні трудового договору громадянин зобов’язаний подати: паспорт або ...