...
Реєструйся

Новий працівник: проблема адаптації


Завдання зберегти нового працівника вкрай важливе для успіху будь-якої організації. Чим більше співробітник працює в конкретній компанії, тим вище його потенціал і досвід, тим більший внесок він може вкласти в спільну справу. І для компанії вкрай важливо використовувати всі методи для того, щоб працівник став постійним, а не тимчасовим. Такі методи існують і їх багато, але розпочнемо з головного. Будь-який співробітник влаштовується на роботу з певною метою і основна з них — дохід і комфорт на робочому місці.

Перш ніж приступити до найму нового спеціаліста, потрібно самостійно оцінити свої власні сильні сторони — що саме Ви можете запропонувати співробітникові, щоб його зацікавити. Найсильніша мотивація — це, звичайно, матеріальний бік, тобто розмір заробітної плати, але не можна не погодитися, що рівень зарплат у компаній-конкурентів приблизно аналогічний. І в цьому випадку слід об’єктивно оцінити, як саме Ви зможете створити комфортні умови роботи для нового працівника.

Докладнiше

Також із статті ви дізнаєтеся:

  • критерії оцінки роботодавця;
  • критерії оцінки працівника;
  • грамотне знайомство з колективом;
  • як правильно вибрати куратора;
  • важливий етап — особистий контроль.

Ви завжди маєте можливість поставити запитання нашим експертам через сервіс «ОНЛАЙН ЗВ’ЯЗОК».

«КАДРОВИК-онлайн» — це мінімум академізму і максимум практики.

Придбати доступ Гостьовий доступ

Матеріали до теми


Держпраці наголошує на внесенні актуальних змін до колективних договорів
У разі колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин до генеральної угоди, галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів включаються положення, що забезпечують ...
Як робочий час впливає на продуктивність працівника
Організація робочого часу стає стратегічним пріоритетом для роботодавців у сучасному бізнес-середовищі. А визначення оптимальних моделей робочого часу впливає на результативність ...