Завдання зберегти нового працівника вкрай важливе для успіху будь-якої організації. Чим більше співробітник працює в конкретній компанії, тим вище його потенціал і досвід, тим більший внесок він може вкласти в спільну справу. І для компанії вкрай важливо використовувати всі методи для того, щоб працівник став постійним, а не тимчасовим. Такі методи існують і їх багато, але розпочнемо з головного. Будь-який співробітник влаштовується на роботу з певною метою і основна з них — дохід і комфорт на робочому місці.
Перш ніж приступити до найму нового спеціаліста, потрібно самостійно оцінити свої власні сильні сторони — що саме Ви можете запропонувати співробітникові, щоб його зацікавити. Найсильніша мотивація — це, звичайно, матеріальний бік, тобто розмір заробітної плати, але не можна не погодитися, що рівень зарплат у компаній-конкурентів приблизно аналогічний. І в цьому випадку слід об’єктивно оцінити, як саме Ви зможете створити комфортні умови роботи для нового працівника.
Також із статті ви дізнаєтеся:
- критерії оцінки роботодавця;
- критерії оцінки працівника;
- грамотне знайомство з колективом;
- як правильно вибрати куратора;
- важливий етап — особистий контроль.
Ви завжди маєте можливість поставити запитання нашим експертам через сервіс «ОНЛАЙН ЗВ’ЯЗОК».
«КАДРОВИК-онлайн» — це мінімум академізму і максимум практики.