Для отримання фінансування з причин тимчасової непрацездатності починаючи з 1 січня 2023 року заяву-розрахунок подають до ПФУ через особистий електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг.
Функціонал пункту меню «Заяви-розрахунки» особистого кабінету страхувальника дає можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків згідно з визначеними критеріями: період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності); здійснення формування (редагування) та відправки заяви-розрахунку до ПФУ.
Читайте також: Оплата тимчасової непрацездатності у період щорічної відпустки
Під час формування заяви-розрахунку використовують інформацію з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.
До заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути використані при прийнятті рішення щодо фінансування.
Зверніть увагу! Обмежено максимальну кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку до 200 штук.
Не допускається використання лапок у назві суб’єкта господарювання при заповненні заяви-розрахунку.
Читайте також: Е-лікарняні: у яких випадках електронну заяву-розрахунок може бути відхилено
Роботодавці можуть скласти заяву-розрахунок у паперовій формі та подати її до будь-якого сервісного центру ПФУ у разі неможливості користуванням електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Джерело: БУХГАЛТЕР.UA
Експрес-курс «Соціальне страхування по тимчасовій непрацездатності»
- Вичерпно про порядок оформлення «лікарняних»
- Надаємо готові зразки наказів
- Гарантуємо письмову консультацію від експерта
тел.: 0 (800) 219-977, (067) 317-58-86
Е-mail: podpiska@mediapro.com.ua