Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування для оплати допомоги у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.
Випадки, коли електронну заяву-розрахунок може бути відхилено
Загалом причина одна — це помилки.
Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так й інформації про застраховану особу. При цьому для документального підтвердження скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.
Читайте також: Про перевірку обґрунтованості виданих листів непрацездатності
Увага! В заявах-розрахунках зі статусом «не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України).
Тож для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.
Письмові і телефонні КОНСУЛЬТАЦІЇ та інші кадрові послуги експертів журналу «КАДРОВИК.UA»
Джерело: ПФУ
Експрес-курс «Соціальне страхування по тимчасовій непрацездатності»
- Вичерпно про порядок оформлення «лікарняних»
- Надаємо готові зразки наказів
- Гарантуємо письмову консультацію від експерта
тел.: 0 (800) 219-977, (067) 317-58-86
Е-mail: podpiska@mediapro.com.ua