...
Реєструйся

Особливості обліку наказів з персоналу (особового складу)


Однією із складових загального діловодства на підприємстві, в установі, організації є кадрове діловодство.

Кадрове діловодство — це діяльність, що охоплює документування та організацію роботи з документами з особового складу (персоналу) щодо прийняття на роботу, переведення, звільнення тощо, яку зазвичай провадить кадрова служба.

Вагоме місце у кадровому діловодстві відводиться веденню журналів та книг обліку.

Докладно про облік наказів з персоналу — в матеріалі Галини Білоткач, експерта гарячої лінії журналу «Довідник кадровика. КАДРОВИК.UA», у газеті «Кадри і зарплата» № 9 (105), 2018.

Придбати газету Архів видання

Матеріали до теми


В Армія+ з’явились 5 нових рапортів на виплати, документи та відпустку
У застосунку Армія+ з’явились 5 нових рапортів, які пов’язані з отриманням документів, виплатами та відпусткою. Усі вони знаходяться у своїх ...
Цифрова ВЛК: Міноборони спростило та прискорило процедури
Міністерство оборони України затвердило зміни до Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних силах України (наказ МО від 14 серпня 2008 ...