...
Реєструйся

Особливості обліку наказів з персоналу (особового складу)


Однією із складових загального діловодства на підприємстві, в установі, організації є кадрове діловодство.

Кадрове діловодство — це діяльність, що охоплює документування та організацію роботи з документами з особового складу (персоналу) щодо прийняття на роботу, переведення, звільнення тощо, яку зазвичай провадить кадрова служба.

Вагоме місце у кадровому діловодстві відводиться веденню журналів та книг обліку.

Докладно про облік наказів з персоналу — в матеріалі Галини Білоткач, експерта гарячої лінії журналу «Довідник кадровика. КАДРОВИК.UA», у газеті «Кадри і зарплата» № 9 (105), 2018.

Придбати газету Архів видання

Матеріали до теми


Алгоритм подання роботодавцями трудової книжки на оцифрування
Роботодавці подають трудові книжки працівників на оцифрування на порталі portal.pfu.gov.ua Першочергово подаються відомості про осіб, які найближчим часом набувають права ...