...
Реєструйся

Особливості обліку наказів з персоналу (особового складу)


Однією із складових загального діловодства на підприємстві, в установі, організації є кадрове діловодство.

Кадрове діловодство — це діяльність, що охоплює документування та організацію роботи з документами з особового складу (персоналу) щодо прийняття на роботу, переведення, звільнення тощо, яку зазвичай провадить кадрова служба.

Вагоме місце у кадровому діловодстві відводиться веденню журналів та книг обліку.

Докладно про облік наказів з персоналу — в матеріалі Галини Білоткач, експерта гарячої лінії журналу «Довідник кадровика. КАДРОВИК.UA», у газеті «Кадри і зарплата» № 9 (105), 2018.

Придбати газету Архів видання

Матеріали до теми


Нечітка печатка в трудовій — чи є підстава для занепокоєння?
Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України ...
В Укрдержархіві схвалено Збірник уніфікованих форм організаційно-розпорядчих документів
Днями оприлюднено інформацію про Збірник уніфікованих форм найпоширеніших видів організаційно-розпорядчих документів (Збірник № 1). Цей документ стане корисним для державних ...
У Мінохорони здоров’я пояснили щодо витягу з рішення експертної команди, надісланого електронну пошту
Після проходження оцінювання повсякденного функціонування пацієнти отримують на електронну пошту витяг із рішення експертної команди та, у разі встановлення інвалідності, ...