Вхід

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.


Отримайте БЕЗКОШТОВНО! 
4 основні Посадові інструкції
 Надішлемо їх на вашу електронку
 

Особливості роботи з приватними архівними установами

Дата публікації: 25.11.2019

 

Чинне законодавство не забороняє створення та функціонування приватних архівних установ. Підприємства, установи, організації (далі — підприємства) незалежно від форми власності мають право користуватися послугами приватних архівів на договірних умовах та у визначеному порядку.

Слід зазначити, що ПАУ, які засновані фізичними особами чи юридичними особами приватного права, дозволено зберігати архівні документи, що не належать державі та територіальним громадам (ст. 33 Закону № 3814-XII).

Підприємства мають право, з урахуванням вимог архівного законодавства, вступати у правовідносини з ПАУ щодо зберігання в них документів.

Чи надійними є ПАУ
У потенційних клієнтів можуть виникати певні побоювання і сумніви щодо надійності та законності діяльності ПАУ, адже в Україні домінують державні архівні установи.

Щоб упевнитися в надійності ПАУ, слід знати деякі особливості організації роботи такої установи, а також мати всю необхідну інформацію про конкретний архів.

Загальні дані про юридичну особу — ПАУ можна отримати із відкритих державних електронних сервісів. Крім того, під час ділових перемовин щодо обслуговування в ПАУ, цілком природно буде ознайомитися із реєстраційними та статутними документами, в яких міститься інформація про засновників (власників), статутний капітал, дозволені види діяльності тощо…

Повний варіант статті читайте в журналі  «Діловодство» № 11, 2019, с. 18

Придбати журнал

Електронний формат