...
Реєструйся

Під час надсилання електронного звернення буде непотрібен кваліфікований електронний підпис


Наказом Міністерства юстиції України від 11 січня 2019 року № 102/5 (далі — Наказ № 102/5) розділ II «Організація роботи з питань приймання, попереднього розгляду та реєстрації звернень громадян, запитів на отримання публічної інформації у разі, якщо суб’єкт відносин у сфері доступу — запитувач інформації є фізичною особою або громадським об’єднанням без статусу юридичної особи» Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, його територіальних органах, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери його управління, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 15 лютого 2017 року № 388/5 зазнав змін.

Зокрема, в електронному зверненні, електронному запиті на отримання публічної інформації зазначається електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Застосування кваліфікованого електронного підпису (раніше було застосування «електронного цифрового підпису») під час надсилання електронного звернення, електронного запиту на отримання публічної інформації не вимагається.

Наказ № 102/5 чинності не набув.

Видання для кадровиків Журнали реєстрації