...
Реєструйся

Почала діяти нова форма заяви-розрахунку для фінансування лікарняних


За рішенням правління Фонду соціального страхування України з 1 жовтня 2018 року почала діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ.

Відповідний Порядок фінансування страхувальників було затверджено постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12.

Оновлений документ розширено відомостями щодо виду зайнятості, страхового стажу, пільг постраждалих на ЧАЕС, більш повною інформацією щодо листка непрацездатності тощо.

«Форму заяви-розрахунку розширено для реалізації попереднього контролю правильності нарахування сум матеріального забезпечення. Такий превентивний підхід дозволить відійти від практики перевірок роботодавців за фактом уже профінансованих виплат», – зазначає голова правління Фонду соціального страхування України Володимир Саєнко.

Робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснюватиме перевірку наведеної в ній інформації, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ тощо

У разі потреби, може здійснюватися обмін інформацією зі страхувальником шляхом направлення запиту щодо уточнення інформації, наведеної у заяві-розрахунку. При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення.

Заява-розрахунок подається роботодавцем для надання працівникам таких видів матеріального забезпечення

  • допомога по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною);
  • допомога по вагітності та пологах;
  • допомога на поховання (крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на виробництві);
  • допомога по тимчасовій непрацездатності, яка настала внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання;
  • виплата при тимчасовому переведенні потерпілого на легшу, нижчеоплачувану роботу;
  • відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг.

Як зазначалося, 1 жовтня вступає у дію можливість подання заяви-розрахунку в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису. Для подачі заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітності по використанню коштів Фонду у електронному вигляді, страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів.

Джерело: pon.org.ua

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Гіг-спеціалісти й добровільно застраховані: Мінсоцполітики пропонує нові правила для страхових виплат
До 23 квітня 2025 року триває громадське обговорення проєкту постанови Кабінету Міністрів щодо змін у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування. ...
Пенсіонерам-переселенцям: як не втратити виплати за новими правилами
В Україні почав діяти новий механізм виплати пенсій для переселенців, українців за кордоном та на тимчасово окупованих територіях. Щоб не ...
Уряд впроваджує проєкт з централізації виплат соціальних допомог
На офіційному ресурсі Спільного представницького органу репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні представлено проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про ...
Пенсійний фонд змінить порядок розгляду скарг роботодавців
Пенсійний фонд України оприлюднив проєкт постанови правління «Про затвердження Порядку розгляду органами Пенсійного фонду України скарг на рішення, прийняті за ...