Після оплати листків непрацездатності роботодавець має протягом місяця подати повідомлення до ПФУ через е-кабінет. Для цього потрібно сформувати повідомлення, перевірити автоматично заповнені реквізити та підписати документ. Після подання система автоматично надасть статус «Прийнято», якщо сума в повідомленні збігається з профінансованою сумою.
Страхувальник повинен протягом місяця з дня здійснення виплати за рахунок коштів Пенсійного фонду надіслати повідомлення до Пенсійного фонду України.
Подати повідомлення можна через кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України.
Письмові і телефонні КОНСУЛЬТАЦІЇ та інші кадрові послуги експертів журналу «КАДРОВИК.UA»
Алгоритм створення повідомлення про виплату коштів:
- Увійти в розділ «Заяви-розрахунки» в кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
- Обрати необхідну заяву-розрахунок.
- Натиснути «Створити повідомлення»
- За потреби – відредагувати дані в повідомленні та обрати листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати
- Внести дату виплати та суму, виплачену за рахунок Пенсійного фонду.
- Сформувати повідомлення після внесення всіх даних.
- Перевірити всі дані, підписати та відправити повідомлення до Пенсійного фонду України.
- Переглянути повідомлення та його статус можна у розділі «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам».
Навчання для кадровиків — семінари, курси, тренінги, вебінари
Індивідуальні курси кадровиків з нуля: 0 (800) 21 99 77
Після збереження, підписання та відправлення повідомлення до Пенсійного фонду:
- якщо сума в повідомленні по всіх листках непрацездатності дорівнює профінансованій сумі по цим листкам непрацездатності – повідомлення автоматично отримує статус «Прийнято».
- якщо виявлено розбіжності у сумах, повідомлення буде направлено на опрацювання фахівцями Пенсійного фонду.