...
Реєструйся

Подання відомостей для створення і ведення електронних трудових книжок за оновленими правилами


15 липня 2022 року набули чинності оновлені правила подання відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб в електронній формі, затверджені постановою правління Пенсійного фонду від 1 червня 2022 року № 8-3 «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок».

Зокрема, вони передбачають можливість подання страхувальником або уповноваженим представником відомостей про місце роботи, кваліфікацію, заохочення, припинення трудових відносин, відсутніх у реєстрі застрахованих осіб.

Документом визначено структуру xml-файлу, у вигляді якого подаються відомості.

Уточнено, що відомості про трудову діяльність працівника подаються одноразово. Необхідність подавати відомості повторно є лише в разі виправлення раніше поданих неточних даних.

Для створення електронних трудових книжок подаються відомості — особисто чи через уповноваженого представника:

  • у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;
  • в оцифрованому вигляді — шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. До нього додаються скановані копії документів, на підставі яких створено запис.

Джерело: Урядовий портал

 

ТОП-50 відповідей на запитання кадровиків у воєнний час

Матеріали до теми


Період, за який наявна заборгованість з єдиного внеску, не буде зарахованим до страхового стажу до повного погашення боргу
Сплата єдиного внеску — це не лише обов’язок платників перед державою, а й захищені соціальні гарантії для кожного. Тож, ненадходження ...