Подання відомостей для створення і ведення електронних трудових книжок за оновленими правилами


15 липня 2022 року набули чинності оновлені правила подання відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб в електронній формі, затверджені постановою правління Пенсійного фонду від 1 червня 2022 року № 8-3 «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок».

Зокрема, вони передбачають можливість подання страхувальником або уповноваженим представником відомостей про місце роботи, кваліфікацію, заохочення, припинення трудових відносин, відсутніх у реєстрі застрахованих осіб.

Документом визначено структуру xml-файлу, у вигляді якого подаються відомості.

Уточнено, що відомості про трудову діяльність працівника подаються одноразово. Необхідність подавати відомості повторно є лише в разі виправлення раніше поданих неточних даних.

Для створення електронних трудових книжок подаються відомості — особисто чи через уповноваженого представника:

  • у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;
  • в оцифрованому вигляді — шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. До нього додаються скановані копії документів, на підставі яких створено запис.

Джерело: Урядовий портал

 

ТОП-50 відповідей на запитання кадровиків у воєнний час

Матеріали до теми


Інформація для переселенців, які шукають роботу: Мінцифри надало перелік держпослуг на Гіді
Не пошуком прихистку єдиним. Українці, які переїхали, рятуючись від війни, також намагаються знайти роботу на новому місці. Саме тому Міністерство ...
Щомісячні страхові виплати ФССУ в серпні: яку суму вже перераховано
Щомісячні страхові виплати від Фонду соціального страхування України впродовж серпня вже отримали майже 47 тисяч потерпілих на виробництві й членів ...