...
Реєструйся

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ПРИЙМАННЯ ЗАЯВ-РОЗРАХУНКІВ УСПІШНО ПРОТЕСТОВАНЕ ФОНДОМ СОЦСТРАХУ


Представники розробника прикладного програмного забезпечення надали роз’яснення щодо особливостей подачі страхувальниками заяв-розрахунків в електронній формі

27 вересня за участі представників виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України (далі – Фонд), керівників та спеціалістів управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях та місті Києві відбулася селекторна нарада. Під час заходу було розглянуто питання щодо набуття чинності з 01.10.2018 Порядку № 12.

Директор департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів ВД Фонду Роман Яхимович і представники розробника прикладного програмного забезпечення надали роз’яснення щодо особливостей подачі страхувальниками заяв-розрахунків в електронній формі, їх приймання відділеннями управлінь виконавчої дирекції Фонду, а також особливостей налаштування і можливостей програмного забезпечення та вимог щодо приймання і опрацювання заяв-розрахунків з 01 жовтня 2018 року.

Усі відділення управлінь виконавчої дирекції Фонду провели успішні тестування системи електронного обслуговування та готові до прийому заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів та звітів у електронному вигляді з 01 жовтня.

За повідомленням із сайту Фонду.

Р.S. Проте незрозуміло: чи зможуть страхувальники скористатися існуючими програмами для подання електронної звітності аби надсилати заяви-розрахунки до Фонду, чи все ж таки доведеться інсталювати спеціальну програму від Фонду?

Джерело: ligazakon.net

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Як подавати відомості про трудові відносини онлайн
Щоб роботодавець у режимі реального часу міг подавати відомості про зміни у трудових відносинах, в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі ...
Особливості зарахування до страхового стажу періодів військової служби
Час проходження громадянами України військової служби зараховується до страхового стажу, стажу роботи, стажу за спеціальністю, вислуги років, а також до ...