...
Реєструйся

Що потрібно знати, щоб на роботі не потрапити в ДТП


За 10 місяців 2018 року в Рівненській області сталося 17 ДТП, пов’язаних з виробництвом, у тому числі 4 – із смертельним наслідком. У соціально-культурній сфері внаслідок ДТП травмувалися 5 працівників, 1 – із смертельним наслідком. Загалом за всіма видами подій у соціально-культурній сфері були травмовані 27 працівників, 3 – із смертельним наслідком

Управління Держпраці у Рівненській області закликає всіх бути обережними. Головні правила, яких необхідно дотримуватися учасникам дорожнього руху, нагадує головний державний інспектор відділу нагляду в АПК та СКС Управління Держпраці у Рівненській області Володимир Швець.

Основні причини переважної більшості нещасних випадків в організаціях та закладах соціально-культурної сфери – організаційні: це порушення технологічного процесу, трудової і виробничої дисципліни, вимог безпеки під час експлуатації обладнання, машин, механізмів; невиконання працівниками вимог інструкцій з охорони праці, порушення Правил безпеки руху.

До основних причин настання ДТП належать:

1) недотримання правил дорожнього руху учасниками цього руху;
2) застосування водіями таких прийомів керування транспортними засобами, які викликають їх замети, перекидання або втрату керування під час руху і створюють можливість поломок і псування механізмів, що призводять до аварійних ситуацій;
3) зниження працездатності водіїв внаслідок перевтоми, хвороби або під впливом факторів, що викликають зміну самопочуття і сприйняття обстановки руху;
4) незадовільний технічний стан транспортних засобів;
5) неправильне розміщення та кріплення вантажу, що приводить до втрати управління, стійкості, зміни режиму роботи механізмів, відмови в роботі;
6) незадовільний влаштування та утримання елементів дороги і дорожньої обстановки;
7) незадовільна організація дорожнього руху.

Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов’язаний:

a) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу;
б) бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну, стежити за правильністю розміщення та кріплення вантажу, технічним станом транспортного засобу і не відволікатися від керування цим засобом у дорозі;
в) на автомобілях, обладнаних засобами пасивної безпеки (підголовники, ремені безпеки), користуватися ними і не перевозити пасажирів, не пристебнутих ременями безпеки.
г) під час руху на мотоциклі і мопеді бути в застебнутому мотошоломі і не перевозити пасажирів без застебнутих мотошоломів;
д) не створювати своїми діями загрози безпеці дорожнього руху;
е) повідомляти дорожньо-експлуатаційним організаціям або уповноваженим підрозділам Національної поліції про виявлені факти створення перешкод для дорожнього руху;

Не слід забувати, що пішоходи теж є учасниками дорожнього руху

У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості пішоходи, які рухаються проїзною частиною чи узбіччям, повинні виділити себе, а за можливості мати на зовнішньому одязі світлоповертальні елементи, для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху.

Пішоходи повинні переходити проїзну частину пішохідними переходами, у тому числі підземними і надземними, а у разі їх відсутності — на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч.

Перед виходом на проїзну частину з-за транспортних засобів, що стоять, та будь-яких об’єктів, що обмежують оглядовість, пішоходи повинні впевнитись у відсутності транспортних засобів, що наближаються.

Пішоходам забороняється:

  • Виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху;
  • Раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід;
  • Допускати самостійний, без нагляду дорослих, вихід дітей дошкільног овіку на проїзну частину;
  • Переходити проїзнучастину поза пішохідним переходом, якщо є розділювальна смуга або дорога має чотири і більше смуг для руху в обох напрямках, а також у місцях, де встановлено огородження;
  • затримуватися і зупинятися на проїзній частині, якщо це не пов’язано із забезпеченням безпеки дорожнього руху;
  • рухатися по автомагістралі чи дорозі для автомобілів, за винятком пішохідних доріжок, місць стоянки і відпочинку.

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Чи можуть платники єдиного внеску подати контролюючому органу на погодження довідку-розрахунок на виплату зарплати в електронній формі?
Пунктом 4 Порядку прийняття надавачами платіжних послуг на виконання платіжних інструкцій на виплату заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства фінансів України ...