...
Реєструйся

Що таке нестандартні резюме?


Нестандартними видами самопрезентації вважають:

  • креативне резюме;
  • графічне резюме;
  • відеорезюме.

Креативне виокремлюється з-посеред інших цікавим оформленням. Для цього автор використовує різні кольори, графіку, фотоматеріали тощо. Воно не тільки привертає увагу працедавця незвичною формою, але й дозволяє заочно ознайомитися з талантами, художніми смаками й можливостями претендента на посаду. Зазвичай його використовують шукачі роботи творчих професій: дизайнери, художники-оформлювачі й ін.

У графічному резюме застосовуються елементи візуального або наочного представлення інформації. Інфографіка — діаграми, графіки, дорожні знаки, вказівники, географічні карти — незамінні тоді, коли потрібно швидко й доступно донести до споживача складну інформацію або інформацію великого обсягу.

Відеорезюме — це короткий за часом (максимум 3 хвилини) ролик, під час якого претендент на роботу розповідає важливу інформацію про себе й висловлює аргументи, чому він хоче обійняти ту чи іншу посаду.

У чому ж його перевага?

  1. Воно дозволяє потенційному працедавцю скласти враження про кандидата, побачити, який він має вигляд і як презентує професійні вміння та досвід.
  2. Завдяки відеоролику пошуковець місця праці має змогу оминути попередні зустрічі з представниками кадрової служби. Є шанс, що його запросять на співбесіду відразу до майбутнього керівника.
  3. Відеорезюме дає можливість із боку оцінити свої сильні та слабкі сторони й вчасно вжити заходів для усунення недоліків.
  4. Такий спосіб самопрезентації стане в пригоді випускникам закладів освіти або шукачам роботи з невеликим професійним досвідом. Кар’єрних досягнень у них небагато, а незвичний формат подання інформації дозволить привернути увагу працедавця.
  5. Відеорезюме зручно використовувати для пошуку роботи в іншій місцевості, державі або тоді, коли особа знайшла прийнятний варіант працевлаштування через віддалений пошук роботи.

Претендентам на які вакансії доцільно записати відеорезюме?

Першочергово така презентація знадобиться працівникам, професійна діяльність яких пов’язана зі спілкуванням, зокрема співробітникам офісу (адміністратор, секретар, офіс-менеджер), працівникам кадрових служб (менеджер із персоналу, рекрутер), управлінцям (керівник, директор), фахівцям сфери РR, маркетингу, реклами, тим, хто працює у сфері продажу (менеджер, комерційний директор, торговельний представник, супервайзер, адміністратор торговельного залу), спеціалістам зі страхування та операцій із нерухомістю. Бажано записати відеорезюме представникам «творчих професій»: дизайнерам, ковалям, кравцям, перукарям, кухарям, майстрам манікюру, квіткаркам, флористам тощо. Адже у відеопрезентації можна продемонструвати власні витвори мистецтва й поза кадром прокоментувати процес створення продукту, застосування інноваційних методів й ін.

Отримайте доступ до вебінару «Оголошення про вакансію та відмова в прийнятті на роботу».

Джерело: Львівський обласний центр зайнятості

Матеріали до теми


У кожному регіоні України запрацюють центри підготовки громадян до національного спротиву
Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка затверджує порядок створення та функціонування центрів, а також вимоги до їх діяльності. Відповідне доручення Президент ...
З Великодніми святами!
Редакційна команда КАДРОВИК.UA щиро вітає всіх колег, партнерів, наших клієнтів, підписників-передплатників з прийдешнім Великоднем. Бажаємо вічної весни в душі, безхмарного ...