...
Реєструйся

У КМУ вказали, як у карантин діяти роботодавцям щодо працівників віком старше 60 років


Урядовці вказали, що залишатись вдома мають усі особи, які досягли 60-річного віку, крім тих, які здійснюють заходи, пов’язані з недопущенням поширення COVID-19, та забезпечують діяльність об’єктів критичної інфраструктури.

Що робити роботодавцю в такому випадку?

Урядовці вказали, якщо ваш роботодавець не відноситься до цих двох винятків, він зобов’язаний перевести вас на режим віддаленої роботи у визначеному вами місці самоізоляції або надати відпустку на період карантину.

Якщо ви все ж маєте ходити на роботу, то дотримуйтесь рекомендацій щодо масочного режиму, соціальній дистанції в 1,5 метри, наявності посвідчення особи та посвідку з місця роботи.

Що таке об’єкти критичної інфраструктури?

До об’єктів критичної інфраструктури можуть бути віднесені підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, які:

1) провадять діяльність та надають послуги в галузях енергетики, хімічної промисловості, транспорту, інформаційно-комунікаційних технологій, електронних комунікацій, у банківському та фінансовому секторах;

2) надають послуги у сферах життєзабезпечення населення, зокрема, у сферах централізованого водопостачання, водовідведення, постачання електричної енергії і газу, виробництва продуктів харчування, сільського господарства, охорони здоров’я;

3) є комунальними, аварійними та рятувальними службами, службами екстреної допомоги населенню;

4) включені до переліку підприємств, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави;

5) є об’єктами потенційно небезпечних технологій і виробництв.

Тобто це всі ті структури державної, комунальної чи приватної форми власності, бездіяльність яких призведе до суттєвих втрат для життєдіяльності країни.

Матеріали до теми


Використання ШІ та цифрових інструментів в системі управління охороною праці в Україні
В умовах війни українські підприємства змушені адаптуватися до нових реалій, впроваджуючи сучасні інструменти для збереження життя та здоров’я працівників. Від ...