...
Реєструйся

В Україні за булінг буде передбачена відповідальність керівником навчального закладу


Верховна Рада у вівторок, 18 грудня, ухвалила Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)». За законопроект № 8584 проголосували 228 народних депутатів. У документі було визначено поняття булінгу, шляхи протидії цьому явищу і захисту прав дітей, а також інших осіб, які працюють у навчальному закладі.

Так, булінгом називається психологічне, фізичне, економічне, сексуальне насильство, в тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що здійснюються щодо малолітньої або неповнолітньої особи або такою особою щодо інших учасників освітнього процесу, в результаті чого могла бути чи була завдана шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.

Булінг тягне за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від 20 до 40 годин.

Якщо цькування здійснене групою осіб або повторно протягом року після накладення штрафу, то нове покарання складе від 100 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин.

Також передбачено покарання для батьків за вчинення буллінгу дітьми до 16 років: від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від 20 до 40 годин.

Законом передбачено, що неповідомлення керівником навчального закладу уповноваженим підрозділам органів Національної поліції про випадки булінгу тягне за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до 1 місяця з відрахуванням до 20 % заробітку.мки у відстоюванні справедливості, неупередженості та непохитності!

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Використання ШІ та цифрових інструментів в системі управління охороною праці в Україні
В умовах війни українські підприємства змушені адаптуватися до нових реалій, впроваджуючи сучасні інструменти для збереження життя та здоров’я працівників. Від ...