...
Реєструйся

Відсутність бухгалтера не підстава для порушень


Конкретні терміни виплати зарплати встановлюють підприємства, організації самостійно в колдоговорі або іншому нормативному акті роботодавця. Про це нагадали в Мінсоцполітики, проте пояснили кілька нюансів.

По-перше, коли день виплати зарплати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, то зарплату виплачують напередодні (ч. 2 ст. 24 Закону України «Про оплату праці» від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР).

При цьому наступна виплата зарплати має проводитись у дні, визначені колдоговором або іншим нормативним актом підприємства, незалежно від перебування у відпустці головного бухгалтера чи від того, що у зв’язку з виробничою потребою одного разу здійснено виплату раніше.

По-друге, допомога по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах працівникам виплачують у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати зарплати (п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23 вересня 1999 року № 1105-XIV).

Отже, після надходження фінансування від Фонду соцстраху роботодавець виплачує матеріальне забезпечення у найближчий строк виплати зарплати (за першу або за другу половину місяця).

Матеріали до теми