...
Реєструйся

VII Всеукраїнські кадрові збори: актуально, компетентно, масштабно


28 квітня 2016 року в приміщенні концерт-холу «Allegro» відбулися традиційні VII Всеукраїнські кадрові збори, в яких узяли участь понад 800 кадровиків, hr-менеджнерів і роботодавців з усієї України. Тема зборів: «Зміни у законодавстві: застосування нових норм у кадровій роботі. Дії кадровика». На них обговорювали актуальні питання у сфері трудового законодавства й кадрового діловодства.

Завдяки організаторам заходу — редакції професійного журналу «Довідник кадровика» та Всеукраїнській асоціації кадровиків — учасники заходу дізналися про останні зміни в законодавстві, отримали відповіді на практичні запитання від провідних експертів із кадрової справи України, мали нагоду виграти цікаві призи.

Кожен учасник отримав подарунки від організаторів і сертифікат про участь у зборах.

Традиційно захід пройшов на високому рівні: насичена ділова програма зборів сприяла обміну досвідом та новими ідеями, а вишукана атмосфера під час неформального спілкування — встановленню ділових контактів.

Збори відкрила Людмила Циганок (заступник директора з розвитку ВД «МЕДІА-ПРО» привітала всіх присутніх із професійним святом, розповіла про порядок семінару, поділилася планами на майбутнє та побажала приємної й плідної праці).

Гостем цьогорічних зборів став народний депутат України, голова підкомітету з питань трудових відносин та зайнятості Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення Олександр Дроздик. Він привітав усіх присутніх із Днем кадровика та висловив сподівання, що вже в наступному році це свято відзначатимемо на державному рівні.

Робочу групу відкрила головний редактор журналу «Довідник кадровика» Ольга Харечко, яка дала відповіді на актуальні запитання щодо:

— Зміни №4 до Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій»;
— оплати листка непрацездатності, виданого працівникові, який лікувався добровільно в наркологічному диспансері від алкогольної залежності;
— прийняття на роботу за сумісництвом у ПрАТ працівника на посаду машиніста котельної установки з повною тривалістю робочого часу, якщо основне місце роботи — приватне підприємство;
— як правильно робити запис в табель обліку використання робочого часу, зокрема, у разі відрядження, амбулаторного дослідження в медичному закладі.

Продовжила роботу помічник-консультант народного депутата України, експерт із трудового права Зоя Васильова, яка розповіла про проект Трудового кодексу України. Ця тема породила жваву дискусію.

Тетяна Сташків, завідувач з питань дотримання трудових прав департаменту з питань дотримання соціально-економічних та гуманітарних прав Секретаріату Уповноваженого ВР України з прав людини, розповіла про умови і порядок надання відпусток, їх тривалість.

Змістовні доповіді були представлені висококласними фахівцями у сфері кадрової справи. Вони поділилися своїм практичним досвідом щодо реалізації успішних проектів і стимулювання ефективності персоналу. Під час дискусійної частини доповідей учасники активно ставили експертам запитання й отримували на них вичерпні відповіді.

Болючою лишається тема війни в нашій країні. Що мають знати ті, хто працює з людьми, які повернулися з гарячої точки (АТО), які трудові та соціальні гарантії мають мобілізовані працівники, яку відповідальність передбачено за порушення відповідних норм, — розповідав Сергій Рибніцький, заступник начальника відділу військового обліку та бронювання мобілізаційного управління Головного управління оборонного та мобілізаційного планування Генерального штабу ЗСУ.

Після сумлінної праці настав час для приємного – підбиття підсумків конкурсу та нагородження кращих «Кадровик року’ 2015». Церемонію нагородження відкрив весняний танок від дитячого колективу «Гармонія».

Конкурс проводили із грудня 2015 року до березня 2016 року. За звання «Кадровик року’2015» змагалися понад 300 фахівців кадрової справи та управління персоналом з різних куточків України.

Витримуючи інтригу, спочатку назвали переможців номінації «ТОП-20»:

1. Анголова Світлана Павлівна, керівник служби персоналу ХФ ТОВ «Термоелектро-Україна», м. Харків
2. Бачек ЮліанаВадимівна, менеджер з персоналу ТОВ «Медцентр Св. Параскеви», м. Львів
3. Бовкун Володимир Степанович, консультант Державної установи «Урядовий  контактний центр», м. Київ
4. Бондаренко Любов Костянтинівна, директор ТОВ «Кадрофф», м. Дніпропетровськ
5. Важіна Евгенія Олександрівна, начальник відділу кадрів ТОВ ТРК «БРІЗ», м. Одеса
6. Василенко Валентина Миколаївна, начальник відділу організаційного забезпечення діяльності Новосанжарської районної ради, смт Нові Санжари Полтавської області
7. Волкотруб Катерина Георгіївна, начальник відділу по роботі з персоналом Хмельницького обласного центру зайнятості, м. Хмельницький
8. Демидова Оксана Миколаївна, начальник відділу організаціїї праці та кадрового адміністрування ТОВ «Атлантіс», м. Дніпропетровськ
9. Деревінська Ольга Валеріївна, провідний спеціаліст відділу кадрів ПАТ «Комерційний Індустріальний Банк», м. Київ
10. Захарова Інна Вадимівна, інспектор з кадрів ПАТ «Київгаз», м. Боярка Київської області
11. Кравченко Тетяна Петрівна, помічник начальника з кадрових питань, ПАТ «Українська залізниця», регіональна філія «Південно-Західна-Залізниця», виробничий підрозділ «Експлуатаційно-ремонтне вагонне депо Конотоп», м. Конотоп Сумської області
12. Маркіяненко Алла Василівна, інспектор з кадрів ТОВ «Компанія «ГРЕЙНФІЛД» Балівський елеватор, с. Партизанське, Дніпропетровська область
13. Максименко СвітланаОлександрівна, інспектор з кадрів ТОВ «СпаркіУкраїна», м. Київ
14. НіколаєнкоТетяна Дмитрівна, інспектор з кадрів ПрАТ «ЗАВОД ЕЛОКС», смт Комсомольське, Харківська область
15. Павленко Ірина Олегівна, менеджер з персоналу ТОВ «Джерман-Автоцентр», м. Одеса
16. Скакун Олена Валеріївна, інспектор з кадрів ТОВ «Фоззі-Фуд», м. Вишневее Київської області
17. Стасіцька Надія Миколаївна, начальник відділу персоналу ТОВ «АВІС», м. Вінниця
18. Тарасевич Олена Олександрiвна, інспектор з кадрiв «Отiс, Схiдна дiльниця», м. Краматорськ Донецької області
19. Тичина Анна Володимирівна, начальник відділу по роботі з персоналом ТОВ «ТЕТРІ», м. Харків
20. Юрцун Світлана Олександрівна, фахівець з праці та заробітної плати ТОВ «ОТІС-ДОН», м. Донецьк

Кожен переможець у номінації «ТОП-20» отримав диплом, доступ до системи «Кадровик- онлайн» на три місяці та подарунки від наших партнерів: косметичний набір  «Біокон», подарунковий набір від інформаційного партнера Rabota.ua, солодкий приз і найприємніше для усіх жінок — квіти від «Камелії».

ПЕРЕМОЖЦІ У НОМІНАЦІЯХ

Номінація «Трудове законодавство»

Каманова Оксана Володимирівна, старший інспектор з кадрів комунального підприємства «Новомосковськтеплоенерго», м. Новомосковськ Дніпропетровської області

Номінація «Кадрове діловодство»

Кобець Оксана Юріївна, провідний інспектор з кадрів, група компаній «АМРІТА»  (ТОВ «ЯНП«), м. Київ

Номінація «Управління персоналом»

Фоміна Юлія Євгенівна, начальник відділу кадрів ТОВ  «Спецмехсервіс», м. Полтава

Переможці в номінаціях отримали традиційні пам’ятні статуетки, дипломи, доступ до електронної консультаційної системи «КАДРОВИК-онлайн» на шість  місяців та подарунки від наших партнерів: косметичний набір  «Біокон», подарунковий набір від інформаційного партнера Rabota.ua, кавоварки від компанії «Дольче Густо», солодкий приз і квіти від «Камелії».

Абсолютним переможцем конкурсу став Могилевський Сергій Георгійович, начальник загального відділу Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Ленінського району Харківської міської ради, м. Харків.

Читайте також: Шлях до успіху. Переможці професійного конкурсу «Кадровик року ’2015» розповідають свою  історію

Він виборов почесне звання «Кадровик року’2015». Він отримав пам’ятну статуетку і диплом, які підтверджують звання, грошову винагороду та доступ до електронної консультаційної системи «КАДРОВИК-онлайн»  на 12 місяців та подарунки від наших партнерів: косметичний набір  «Біокон», подарунковий набір від інформаційного партнера Rabota.ua, солодкий приз, розкішний букет від «Камелії» і сертифікат на суму 5000 грн від ювелірної компанії «Roman Lazar».

На цьому сюрпризи не закінчилися. Серед присутніх була людина, у якої 28 квітня день народження — Шаповал Марину Іванівну, керівника відділу кадрів ТОВ «ЛК-ТРАНС», організатори заходу привітали з її особистим святом. Подарунки були і для неї — косметичний набір  «Біокон», подарунковий набір від інформаційного партнера Rabota.ua, солодкий приз і розкішний букет від «Камелії».

Далі розігрували серед присутніх солодкі призи – великі пряники у вигляді великоднього кролика, великоднього курчати та нового Трудового кодексу.  Розіграш проходив  жваво й весело.   

Важко було налаштуватися на робочий лад, та допоміг Дмитро Малиночка, який поділився своїми знаннями з ораторської майстерності, відкрив деякі секрети переконливості, зачаровуючи аудиторію своєю харизмою.

Завершальною темою робочого дня була тема «Робочі ситуації: приклади вирішення за допомогою інтернет-технологій». Експерти системи «КАДРОВИК-онлайн» Анна Мілієнко-Самсонова та Наталія Федорова доступно й аргументовано донесли до аудиторії, як працює система та чим вона корисна для фахівців.

***

Організатори заходу висловлюють вдячність усім учасникам за активну участь. Бажаємо вам успіхів у Всеукраїнському професійному конкурсі «Кадровик року’2016», який стартує 1 грудня 2016 року, і запрошуємо до участі у марафоні «Гаряча лінія. Довідник кадровика» (серія масштабних практикумів), який розпочнеться у вересні цього року. До зустрічі у вашому місті!

Дякуємо всім нашим партнерам, які люб’язно допомогли в організації заходу:

концерт-холу «Allegro» — особисто директорові Кобзовій Марині Юріївні;
компанії «Камелія»;
компанії «Біокон»;
команіїї «Roman Lazar»;
команіїї «Дольче Густо»;
інформаційному партнеру Rabota.ua;
nagrada.ua