Вимоги до виготовлення витягів із протоколів

Дата публікації: 08.10.2019

 

Витяг із протоколу — це засвідчена копія частини його тексту.

Витяг із протоколу може бути оформлений на загальному чи спеціальному бланку чи на чистих аркушах паперу формату А 4 або А 5 (залежно від обсягу інформації) із відтворенням таких обов’язкових реквізитів згідно з ДСТУ 4163–2003:

  • найменування підприємства;
  • найменування структурного підрозділу підприємства (у разі оформлення витягу з протоколу, складеного у результаті проведення виробничої наради або засідання окремого структурного підрозділу);
  • назва виду документа (ВИТЯГ ІЗ ПРОТОКОЛУ);
  • дата документа;
  • реєстраційний індекс документа;
  • місце складання або видання документа;
  • гриф обмеження доступу до документа (оформлюють лише у витязі з протоколу, що має гриф «Для службового користування» або «Комерційна таємниця»);
  • гриф затвердження документа (за наявності цього реквізиту у протоколі);
  • заголовок до тексту документа;
  • текст документа;
  • підпис;
  • відмітка про засвідчення копії…

Далі у статті, зокрема:
1. ЗРАЗОК уніфікованої форми витягу з протоколу
2. Які реквізити протоколу переносять до витягу без будь-яких змін, скорочень чи доповнень 
3. Особливість оформлення витягу
4. У який особливий спосіб оформлюють реквізит «Підпис» 
5. Роль відмітки про засвідчення документа у витязі з протоколу
6. Про підпис особи, яка оформила відмітку про засвідчення витягу із протоколу


Повну версію статті читайте в журналі  «Діловодство» № 10, 2019, с. 28

Придбати журнал

Електронний формат