Реєструйся

ВИЗНАЧЕНО, ЯК ВЕСТИ ТРУДОВІ КНИЖКИ СПІВРОБІТНИКІВ МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ


Уряд забезпечив реалізацію трудових прав громадян України, що працюють у міжнародних організаціях.

Постановою № 1126 було доповнено урядову постанову від 27 квітня 1993 року № 301 “Про трудові книжки працівників”.

Трудові книжки працівників, які працюють у міжнародних організаціях, представництвах міжнародних організацій в Україні, іноземних дипломатичних представництвах та консульських установах, у виконавців (юридичних осіб – нерезидентів) проектів міжнародної технічної допомоги, можуть зберігатися і вестися на підставі цивільно-правового договору з юридичними особами – резидентами.

Такі юрособи-резиденти вноситимуть відомості до трудових книжок відповідно до довідок, виданих зазначеними міжнародними організаціями, представництвами міжнародних організацій в Україні, іноземними дипломатичними представництвами та консульськими установами, виконавцями (юридичними особами – нерезидентами) проектів міжнародної технічної допомоги.

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Чи оплатять заяви-розрахунки, які ФССУ прийняв, але не встиг профінансувати до 1 січня: відповідь Фонду
Наприкінці минулого року фахівці Фонду соціального страхування України (далі — ФССУ) здійснювали фінансування заяв-розрахунків в оперативному режимі — кошти для ...
Додаткові документи до заяви-розрахунку: запитання до ПФУ
Запитання: Чи має фізична особа — підприємець, що працює за загальною системою оподаткування, подавати до заяви-розрахунку для отримання «лікарняних» додаткові ...
Комплаєнс-контроль: поняття, переваги й запровадження
З масштабуванням бізнесу, закономірним є процес виходу на зовнішні ринки й розширення комерційних зв’язків. Водночас може виникнути питання про запровадження ...