...
Реєструйся

Як наразі здійснюється обслуговування клієнтів служби зайнятості?


На період карантину прийом громадян у центрах зайнятості відбувається з певними обмеженнями з урахуванням вимог, викладених у постанові Кабінету Міністрів «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» України від 22 липня 2020 року № 641 (із змінами), а саме:

— відвідувачі мають перебувати у приміщенні центру зайнятості в одягнених засобах індивідуального захисту, зокрема, респіраторах або захисних масках, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;

— під час перебування у приміщенні центру зайнятості відвідувачі мають дотримуватися соціальної дистанції не менше 1,5 метра;

— працівники центру зайнятості можуть обмежувати чисельність осіб, які одночасно перебувають у приміщенні центру зайнятості.

Всі консультації, пов’язані з отриманням соціальних послуг та матеріального забезпечення, можуть надаватися як безпосередньо у приміщеннях центрів зайнятості при особистому відвідуванні особи, так і засобами дистанційної комунікації (телефоном, електронною поштою, месенджерами тощо).

Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви у такі способи:

— особисто, під час відвідування центру зайнятості;

— через портал державних послуг «Дія», за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

На період карантину надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю відбувається у перший день після подання особою відповідних заяв та документів (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2020 року № 244, якою внесено зміни до «Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу», затвердженого постановою КМУ від 19 вересня 2018 року № 792).

Нагадуємо, що основний обов’язок зареєстрованого безробітного — здійснювати активні дії щодо пошуку роботи та власного працевлаштування!

Пам’ятайте, що основна функція державної служби зайнятості — сприяння у працевлаштуванні зареєстрованих безробітних та осіб, які шукають роботу!

Матеріали до теми


Чи має право роботодавець розглядати електронний та паперовий листки непрацездатності як один випадок тимчасової непрацездатності, якщо паперовий листок має дані про продовження електронного листка непрацездатності: роз’яснення ПФУ
Пенсійний фонд України листом від 29 січня 2024 року № 2800-030401-8/5715 «Щодо листка непрацездатності» надає роз’яснення щодо того, чи має ...
Чи набуває працівник право на додаткову відпустку на дітей під час перебування у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку: роз’яснення Мінекономіки
Міністерство економіки України листом від 05 червня 2023 року № 4706-05/26141-09 «Щодо деяких питань законодавства про працю» надає роз’яснення чи ...
Чи повинен власник підприємства, який виконує управлінські функції, бути працевлаштованим на даному підприємстві: роз’яснення Мінекономіки
Міністерство економіки України листом від 24 травня 2023 року № 4706-05/23807-09 «Щодо деяких питань трудового законодавства» надає роз’яснення щодо того ...