Реєструйся

Як оформити електронний підпис?


Щоб скористатися цифровими сервісами або е-документообігом, вам треба мати електронний підпис. Це нескладно: розповідаємо, як зручно та швидко отримати персональний е-підпис.

Чимало українців вважають отримання електронного підпису складним процесом. Насправді це не так важко. Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — те, що раніше називали ЕЦП (Електронний цифровий підпис), можна отримати абсолютно безкоштовно. Це доступно в онлайн і в офлайн. 

Щоб отримати підпис офлайн, вам потрібно особисто звернутися до одного з надавачів послуги. Для цього заповніть реєстраційну форму та вкажіть паспортні дані й номер платника податків. 

Перелік надавачів електронних довірчих послуг тут.  Зокрема, безкоштовно надають підпис Інформаційно-довідковий департамент Державної податкової служби та АЦСК МВС. Під час карантину радимо використовувати попередній запис. 

Отримати підпис в онлайн набагато зручніше: цей спосіб діє для клієнтів ПриватБанку. Деталі за посиланням.

Отримати підпис можуть як фізичні особи, так і ФОП. 

Також е-підписи надає ДП Дія. Для отримання підпису придбайте сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг. Деталі тут.

Матеріали до теми


Україна готується до впровадження Європейської професійної карти: затверджено урядовий план
Уряд затвердив план заходів з підготовки до впровадження Європейської професійної карти. Відповідне рішення Кабінет Міністрів ухвалив на своєму засіданні. Запровадження ...
Без бар’єрів: Україна змінює підхід до працевлаштування людей з інвалідністю
Держава системно трансформує політику щодо працевлаштування людей з інвалідністю. Ключова мета — створити умови, в яких кожна людина, яка хоче ...