...
Реєструйся

Як оформити відмітку про наявність додатків до службового листа



 

Відмітка про наявність додатків до службового листа призначена для привернення уваги одержувача до документів, що разом із листом становлять єдиний комплект.

Слово «Додаток» (якщо до листа додають один документ) або «Додатки» (якщо додають кілька документів) друкують з великої літери без лапок і без відступу від межі лівого берега бланка.

Після цих слів обов’язково ставлять двокрапку. Текст самої відмітки друкують через один міжрядковий інтервал.
Існує кілька варіантів оформлення цього реквізиту…

Далі у статті:

  1. Способи оформлення реквізиту «Відмітка про наявність додатків»
  2. Правила розташування відмітки відносно тексту листа
  3. Приклади оформлення відмітки про наявність додатків

Про оформлення відмітки про наявність додатків до службового листа в журналі «Діловодство» № 7-8, 2019 у статті «Класифікація службових листів».

Придбати журнал

Електронний формат

Матеріали до теми


У Мін’юсті роз’яснили нюанси підписання посвідчуваних правочинів, заяв та інших документів
Порядок вчинення правочинів, заяв та їх підписання регулюється, зокрема, Цивільним кодексом України, Законом України «Про нотаріат» та Порядком вчинення нотаріальних ...
Отримати соцвиплати стане простіше і швидше: внутрішнє адміністрування виплат здійснюватиме ПФУ
З 1 липня 2025 року внутрішнє адміністрування соціальних допомог, які отримують українці, здійснюватиме Пенсійний фонд України. Для отримувачів соціальних виплат ...
Копія наказу про звільнення: які вимоги до оформлення — коментар Держпраці
Копія документа – це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках ...