...
Реєструйся

Як подати повідомлення про прийняття на роботу в електронній формі


Зазвичай платники податків подають документи в електронній формі згідно із Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 6 червня 2017 року № 557. Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску. Це повідомлення необхідно подати в електронній формі до початку роботи працівника.

Експрес-курс «Облікові документи кадрової служби та порядок їх ведення»
0 (800) 219-977 • E-mail: podpiska@mediapro.com.ua

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається користувачу після ідентифікації з використанням електронного підпису.

У режимі «Введення звітності» можна створювати в електронному кабінеті податкову, фінансову, статистичну звітність, звітність з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соцстрахування, в тому числі повідомлення про прийняття працівника на роботу.

Для формування повідомлення про прийняття працівника на роботу платник самостійно встановлює рік, період, щодо якого здійснюється звітування, та обирає тип форми «Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» за допомогою кнопки «Створити». 

Зразки документів • Посадові інструкції • Робочі інструкції
Для довідок: 0 (800) 219-977

Із запропонованого переліку форм необхідно обрати форму «Повідомлення про прийняття працівника на роботу», зазначити територіальний орган ДПС в полі «Код ДПІ» та натиснути кнопку «Створити». У режимі «Перегляд звітності» користувач може переглянути звіти, які подав. Вкладка «Вхідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанцій щодо приймання та обробки податкової звітності, яку надіслали користувачу електронного кабінету.

Джерело: Головне управління ДПС у Дніпропетровській області

Набір шпаргалок «Відповідальність за порушення військового обліку»

Матеріали до теми