...
Реєструйся

Як самостійно завантажити скан-копію трудової книжки через вебпортал ПФУ?


Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової книжки.

Наявність електронної трудової книжки зменшує ризики пошкодження, втрати чи фальсифікації даних, забезпечує високий рівень захисту персональної інформації.

Читайте також: У який термін пенсіонерові необхідно повідомити ПФУ про своє працевлаштування?

Зручний і доступний сервіс на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) дозволяє подати скановані копії паперових трудових книжок та інших документів, що підтверджують трудову діяльність працівника, для переведення в електронний вигляд.

Завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування через вебпортал можна самостійно:

  1. Увійдіть до особистого кабінету на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  2. Оберіть у розділі «Комунікації з ПФУ», що знаходиться у лівому боковому меню, вкладку «Відомості про трудові відносини».
  3. Заповніть загальні дані та надайте згоду на обробку персональних даних.
  4. Завантажте кольорові скан-копії сторінок трудової книжки у форматі PDF або JPEG.

Читайте також: Як додати період навчання після 2004 року до страхового стажу?

Скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки подаються у хронологічному порядку та мають відповідати таким вимогам:

  • повинні бути кольоровими та чіткими;
  • відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні — 300 dpi);
  • розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

Читайте також: Як отримати витяг з Електронного реєстру листків непрацездатності?

Разом з трудовою книжкою додаються скановані документи, що підтверджують страховий стаж:

  • документи про здобуття освіти;
  • свідоцтво про народження дитини (для жінок);
  • військовий квиток;
  • інші документи, які підтверджують періоди роботи, — у разі необхідності.
  1. Підпишіть КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».
  2. Результат опрацювання заяви можна переглянути у вкладці «Мої звернення».

Джерело: Пенсійний фонд України

Передплата на друковану версію «КАДРОВИК.UA» на 2025 рік

Матеріали до теми


Які наслідки, якщо новостворене підприємство працювало без ведення військового обліку?
ЗАПИТАННЯ Підприємство створене 01.12.2023 р. У штаті був один директор, військовозобов’язаний. У серпні прийнято нового директора, який знятий з військового обліку. ...
Чи обов’язково вести «Особову картку» працівника?
Відповідно до пункту 2.5 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального ...
Правила поведінки на підприємстві: чи обов’язково затверджувати додаткові положення у зв’язку з новим законом?
ЗАПИТАННЯ У зв’язку з набуттям чинності нової підстави для звільнення, а саме невиконання працівником правил поведінки на підприємстві, в установі, ...