Внесення змін до пенсійної справи можливо зробити як через безпосереднє звернення до сервісного центру, так і на вебпорталі Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua). У другому випадку пенсіонеру необхідно:
- Авторизуватися за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
- У боковому меню ліворуч обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення».
- У вкладці «Внесення змін до пенсійної справи» сформувати відповідну заяву, накласти електронний підпис та відправити до ПФУ.
Результати опрацювання заяви можна згодом переглянути у розділі «Мої звернення».
Навчання для кадровиків — семінари, курси, тренінги, вебінари
Індивідуальні курси кадровиків з нуля: 0 (800) 219-977
Зміни у пенсійну справу необхідно вносити у разі переведення виплати з пошти на банк, у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання (якщо пенсія доставляється на поштове відділення), у разі зміни паспортних даних тощо.
Читайте також:
- Оцифрування трудової книжки без електронного цифрового підпису
- Паперова трудова книжка: як виправити помилку в даті народження?
- Як підтвердити страховий стаж за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній?
Джерело: Пенсійний фонд України