В умовах сучасної економіки, в основі якої лежить конкурентно-ініціююче середовище, доволі актуальною є проблема забезпечення захисту інформації суб’єкта підприємництва. Сьогодні в Україні, як і в інших країнах світу, у процесі підприємницької діяльності, коли створюються нові технології в результаті інтелектуальної праці, утворюються найрізноманітніші інформаційні об’єкти, що мають комерційну цінність.
Це можуть бути методики робіт, перспективні технічні рішення, результати маркетингових досліджень тощо, які націлені на досягнення комерційного успіху.
Саме через таку різноманітність доречним є питання про критерії вибору інформації,
яку необхідно захищати.
З інтерв’ю ви дізнаєтеся:
1. Найгостріші питання, пов’язані з комерційною таємницею
2. Про види інформації, які можна вважати комерційною таємницею
3. Яких заходів слід ужити, щоб уникнути небажаних витоків інформації
4. Чому підприємці постійно перебувають в зоні ризику та почуваються мало захищеними незважаючи на існування низки норм про захист комерційної таємниці
5. Які покарання передбачає законодавство за розголошення комерційної таємниці
6. Поради, як уникнути витоків інформації
Повний варіант статті читайте в журналі «Діловодство» № 10, 2019, с. 56