Передплати журнал

Як змінилися умови атестації лікарів?


Для стимулювання розвитку цифрової компетентності медичних працівників МОЗ внесло зміни до Порядку проведення атестації лікарів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 9 вересня 2022 року № 1640, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 вересня 2022 року за № 1115/38451.

Вони передбачають нарахування додаткових балів під час атестації за підвищення рівня володіння цифровими компетенціями медичними працівниками.

Усі лікарі, які здійснюють професійну діяльність, зобов’язані щороку проходити атестаційну комісію і за результатами проходження підтверджувати щонайменше 50 балів.

Раніше за освітні заходи, зокрема, з питань цифрових навичок, які не стосуються відповідної лікарської спеціальності, але є частиною кваліфікаційних вимог, нараховувалося максимум 8 балів. Тепер вагомий вплив на результат атестації має не лише медична освіта та навички, а й цифрова грамотність лікаря.

Зміни до умов атестації передбачають, що можна буде отримати 20 балів за володіння відповідним рівнем цифрової компетентності.

Водночас додаткові 8 балів згідно зі змінами до Порядку проведення атестації можна отримати за освітні заходи, які не стосуються лікарської спеціальності, але є частиною кваліфікаційних вимог, як-от питання медичної етики, деонтології, комунікаційні навички тощо.

«Сьогодні навички використання електронної системи охорони здоров’я, застосування телемедицини, забезпечення захисту інформації тощо є необхідними для лікаря і суттєво впливають на його професійну діяльність, — зазначає заступниця міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку Марія Карчевич. — Ми очікуємо, що результатом впровадження стимулюючих засобів атестації буде розвиток цифрової компетентності медичних працівників».

Замовляйте комплект «КАДРОВИК.UA + КАДРОВИК.UA. Спецвипуск 2022 рік».

Джерело: Міністерство охорони здоров’я України

Матеріали до теми


Запроваджено платформу «Національна школа управлінців»
В Україні створено платформу «Національна школа управлінців». Її мета — системне підвищення кваліфікацій керівників закладів дошкільної, загальної середньої, професійної, фахової ...