«Ми знайшли, як мені здається, дуже елегантне рішення, як зменшити бюрократію для українського бізнесу», — пише на своїй сторінці в facebook Міністр КМУ Дмитро Дубілет.
Одна з частих скраг, яку доводиться чути від українських бізнесменів щодо зайвої бюрократії, стосується віськкоматів. За нашими законами компанії мають з ними постійно листуватись щодо своїх співробітників.
Годі і казати, що все листування виключно у паперовій формі.
Після низки зустрічей з Міністерством оборони та іншими органами Кабмін відкриває проєкт з двох частин.
По-перше. Як відомо, зараз компанії подають щодо своїх співробітників звітність до податкової служби. Ідея Уряду проста: додати в цю звітність пару полів щодо військового квитка та знищити, таким чином, паперові документи.
«Мені ця ідея подобається тим, що державі не потрібно витрачати час і гроші та створювати якесь нове технічне рішення, а життя бізнесу не ускладниться новими звітами і програмами», — впевнений урядовець.
По-друге. Зараз бізнес повинен повідомляти військкомати про всілякі зміни в даних своїх співробітників. Тут рішення очевидне: зробити автоматичний збір інформації з уже наявних реєстрів і автоматично надсилати ці дані до військкоматів, не відволікаючи бізнес.
«Зараз складаємо план впровадження проєкту. Я розраховую, що маємо все запустити та змінити законодавство вже цього року», — стверджує Дубілет.