...
Реєструйся

Затверджено порядок використання електронних підписів та печаток в державному секторі


Постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2023 року № 798 (набере чинності 31 грудня 2023 року) уряд затвердив новий Порядок використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності.

В новому Порядку йдеться про те, що державні установи та їх працівники для засвідчення чинності відкритого ключа використовують кваліфіковані електронні підписи та печатки, а також електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.

Підписувачі — представники державної установи використовують виключно кваліфіковані електронні підписи та печатки підписувачів — представників державної установи.

Раніше писали: Цифровий безвіз: українські електронні підписи можуть перевіряти в ЄС

Інші працівники державної установи для підготовки, погодження та підписання проєктів електронних документів використовують кваліфіковані сертифікати відкритих ключів підписувачів — представників державної установи або особисті кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, в яких не зазначаються ідентифікаційні дані відповідних державних установ.

За ведення обліку підписувачів — представників державної установи, обліку засобів кваліфікованого електронного підпису, що застосовуються підписувачами — представниками державної установи, зберігання та знищення їх особистих ключів, а також надання кваліфікованому надавачу електронних довірчих послуг інформації, необхідної для скасування, блокування або поновлення кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів підписувачів — представників державної установи, призначаються відповідальні працівники згідно з рішенням державної установи (її керівника), якщо інше не встановлено законом.

Організацію використання кваліфікованих електронних довірчих послуг у державній установі забезпечує відповідальний підрозділ, що виконує відповідні функції, або працівник, визначений рішенням такої установи (її керівника).

 

Читайте також: Чи може суб’єкт господарювання працювати із двома електронними підписами від різних компаній?

Перелік електронних документів, які потребують засвідчення кваліфікованою електронною печаткою, визначається інструкцією з діловодства державної установи.

Замовляйте РОЗРОБЛЕННЯ КАДРОВИХ ДОКУМЕНТІВ
Експерти КАДРОВИК.UA допоможуть у складанні й упровадженні бланків кадровика, реєстраційних форм, шаблонів документів

Рішенням державної установи (її керівника) визначаються уповноважені працівники державної установи, відповідальні за використання кваліфікованої електронної печатки.

Печатки та штампи: порядок використання і зберігання — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»

Джерело: БУХГАЛТЕР.UA


ЮРИСТ З КАДРОВИХ ПИТАНЬ І ТРУДОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА — ONLINE

Унікальна послуга на ринку України!
Докладніше

Забезпечте собі:
✔ максимально вивірені рішення щодо трудових відносин з колективом
✔ стійку правову позицію в спірних ситуаціях
✔ регульовані та зрозумілі процеси у «відносинах із державою»

0 (800) 219-977(067) 317-58-86

Матеріали до теми


Перша психологічна допомогу на робочому місці: хто може надати?
Першу психологічну допомогу (ППД) можуть надавати навчені працівники або штатний психолог. Розмір підприємства, умови роботи, наявні ресурси підкажуть роботодавцю, скільки ...
МОЗ запустило електронну систему забезпечення безперервного професійного розвитку медпрацівників
Безперервний професійний розвиток працівників сфери охорони здоровʼя є однією із передумов забезпечення якості та ефективності медичної допомоги. МОЗ України за ...