...
Реєструйся

Живий журнал «Діловодство»: анонс червневого випуску 2023 року


У свіжому випуску журналу «Діловодство» № 5-6, 2023 загалом матеріали присвячені відповідям читачів. Крім цього, у журналі багато рекомендацій щодо оформлення документів у сучасних реаліях.

Як завжди, пропонується багато кейсів, прикладів та зразків, які можна завантажити у Живому журналі.

З питань придбання і доступу до Живого журналу: 0 (800) 219-977.

У випуску:

Типова інструкція з діловодства для наукових установ як взірець нормативного документа з організації діловодства

  • На підставі яких нормативно-правових актів і національних стандартів розроблено Типову інструкцію
  • На які конкретні юридичні особи поширюється дія Типової інструкції
  • Як на підставі Типової інструкції правильно розробити індивідуальну інструкцію
  • Яким чином відбувається впровадження цього нормативного документа

Ведення журналу реєстрації вхідних документів

  • Що таке реєстрація вхідного документа яка головна мета цієї процедури
  • Основні правила реєстрації вхідних документів
  • Які види документів не підлягають реєстрації
  • Рекомендації щодо заповнення граф журналу реєстрації вхідних документів
  • Про складові частини вхідного реєстраційного індексу документа 
  • Зразок заповнення журналу реєстрації вхідних документів

Інструкція з кадрового діловодства: що це за документ і яку інформацію він має містити

  • Дещо про інструкцію з діловодства (чим регламентована, структура і назви розділів)
  • Положення про структурний підрозділ як один із обов’язкових документів
  • Зразок уніфікованої форми індивідуальної інструкції з діловодства і шаблон структурного підрозділу

Колір написів у документах

У статті про те, яким кольором, згідно із законодавством, слід робити написи в документах. Розповідаємо, на які офіційні документи слід орієнтуватися, виконуючи цю вимогу.

Обсяг преамбули розпорядчого документа

  • Чи є вимоги до обсягу констатуючої частини розпорядчого документа
  • Чи може бути розпорядчий документ без преамбули
  • Приклади розпорядчих документів

Електронний архів: запитання і відповіді

Зростання обсягів документообігу та розмірів архівних фондів змушують підприємства відмовлятися від зберігання документів у традиційних паперових архівах. Їм на зміну прийшли сучасні сховища інформації і документів — електронні архіви. У процесі його впровадження та використання ще виникає чимало запитань. На деякі з них даємо відповідь у цій консультації.

  • Що таке електронний документ та його обіг?
  • Що таке електронний архів?
  • Коли не варто поспішати з переходом у «цифру»?
  • Як слід передавати справи до архіву підприємства?
  • Який порядок доступу працівників до архівних електронних документів?

Як створити надійний пароль

Час від часу варто перевіряти, чи надійно захищені ваші пристрої та облікові записи. Найкращим способом захисту є надійний пароль та двоетапна перевірка входу, хоча це й не завжди зручно. Використання сильних паролів робочих документів, електронних поштових скриньок, сторінок у соцмережах, банківських застосунків чи до будь-яких інших акаунтів — одне з основних правил кібергігієни, дотримання якого допомагає захистити ваші дані від викрадення зловмисниками

Особисте майно працівників на робочому місці: застереження юриста

Напевне, юридичні особи дедалі частіше стикаються з тим, що їхні працівники обладнують своє робоче місце власним коштом: побутовою технікою, технічним приладдям, оргтехнікою, меблями тощо. Це може відбуватися з різних причин, однак такі речі мають бути упорядкованими та оформленими відповідним чином. інакше це може призвести до неприємностей як для працівника, так і роботодавця. У статті — як оформити особисті речі працівників на робочих місцях, щоб не порушувати законодавства зі ЗРАЗКАМИ відповідних документів

«Воєнний» електронний документообіг: обмін документами та їх підписання

Введення воєнного стану та бойові дії на території України змусили багатьох роботодавців перевести частину працівників на дистанційну роботу. У зв’язку з цим останні не завжди мають можливість відвідувати підприємство чи офіс компанії для підпису документів. Проблему можна вирішити завдяки електронному документообігу, який дає змогу обмінюватися документами та підписувати їх дистанційно

Аналізуємо помилки, щоб більше їх не повторювати

  • «Розробка» і «розроблення»: чи є різниця
  • Розрізняймо з’ясувальні сполучники підрядності й питальні слова: сприйняття контексту
  • Коли робимо інтонаційну паузу, але коми при цьому не ставимо?

Посади перекладача і товмача в дипломатичному діловодстві доби Гетьманщини

Гетьманщина як новостворена українська держава проіснувала з середини XVIІ століття — від часів гетьманування Богдана Хмельницького — до кінця ХVІІІ століття.

Протягом цієї доби була вироблена система міжнародного діловодства, яка стала підґрунтям у процесі формування сучасної української системи діловодства зовнішньополітичної діяльності

А також:

Пам’ятка про положення про структурний підрозділ

Моніторинг Українського Законодавства

Новини

Джерело: журнал «ДІЛОВОДСТВО»


Електронна версія журналу «Діловодство»

  • документаційні процеси
  • ведення журналів реєстрації
  • зразки документів
  • складання й оформлення службових документів
  • особливості роботи архіву на підприємстві
  • функціонування системи електронного документообігу
  • прості форми подання інформації (таблиці, схеми, алгоритми тощо)
  • юридичні консультації щодо документування господарських процесів

0 (800)219-977
podpiska@mediapro.ua
e.dilovodstvo.com

Матеріали до теми


Кейс для кадровика. Чи може бути головою профспілки медичний директор лікарні?
Закон України від 15 вересня 1999 року № 1045-XIV «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» (далі — Закон ...