Одним із важливих документів на підприємстві є табель обліку робочого часу. Його функція не обмежується обліком явок і неявок працівників. Від його правильного заповнення залежать нарахування зарплати та інші показники. Обов’язок роботодавця — забезпечити достовірний облік роботи, що виконується працівником, та бухгалтерський облік витрат на оплату праці в установленому порядку. Питання обліку робочого часу роботодавцем передбачене частиною 2 статті 30 Закону України від 24 березня 1995 року №108/95-ВР «Про оплату праці» (далі — Закон про оплату праці). Саме для цього на підприємстві використовують табель, адже за його допомогою можна порахувати кількість годин, відпрацьованих кожним працівником.
Ще більше зразків документів для завантаження — у Живому журналі «КАДРОВИК.UA» та в розділі Зразки документів на нашому порталі, а також в онлайн-системі КАДРИ.UA. До того ж ви можете замовити послугу з розроблення документів у магазині кадровика.
Цей документ містить дані про відпрацьований час кожним працівником, а також інші дані щодо відхилення від нормальних умов роботи. Крім того, табель обліку робочого часу використовують для обліку кількості відпрацьованого робочого часу всіх категорій працюючих, в тому числі для розрахунку зарплати працівникам, оплата праці яких залежить від відпрацьованого часу; для контролю за виконанням працівниками встановленого режиму робочого часу; для отримання даних про відпрацьований час, необхідний для розрахунку виплат працівникам; для складання статистичної звітності з праці тощо. Отже, зразок табеля обліку робочого часу наведено нижче, а завантажити документ ви можете із системи КАДРИ.UA.
Зауважимо, що до розділу «Зразки документів» періодично додаються зразки різних документів, необхідних кадровику, які можна завантажити й роздрукувати.
Джерело: КАДРОВИК.UA