Реєструйся

Зразок оформлення табеля обліку робочого часу


Одним із важливих документів на підприємстві є табель обліку робочого часу. Його функція не обмежується обліком явок і неявок працівників. Від його правильного заповнення залежать нарахування зарплати та інші показники. Обов’язок роботодавця — забезпечити достовірний облік роботи, що виконується працівником, та бухгалтерський облік витрат на оплату праці в установленому порядку. Питання обліку робочого часу роботодавцем передбачене частиною 2 статті 30 Закону України від 24 березня 1995 року №108/95-ВР «Про оплату праці» (далі — Закон про оплату праці). Саме для цього на підприємстві використовують табель, адже за його допомогою можна порахувати кількість годин, відпрацьованих кожним працівником.

Ще більше зразків документів для завантаження — у Живому журналі «КАДРОВИК.UA» та в розділі Зразки документів на нашому порталі, а також в онлайн-системі КАДРИ.UA. До того ж ви можете замовити послугу з розроблення документів у магазині кадровика.

Цей документ містить дані про відпрацьований час кожним працівником, а також інші дані щодо відхилення від нормальних умов роботи. Крім того, табель обліку робочого часу використовують для обліку кількості відпрацьованого робочого часу всіх категорій працюючих, в тому числі для розрахунку зарплати працівникам, оплата праці яких залежить від відпрацьованого часу; для контролю за виконанням працівниками встановленого режиму робочого часу; для отримання даних про відпрацьований час, необхідний для розрахунку виплат працівникам; для складання статистичної звітності з праці тощо. Отже, зразок табеля обліку робочого часу наведено нижче, а завантажити документ ви можете із системи КАДРИ.UA.

Зразок оформлення табеля обліку робочого часу

Зразок оформлення табеля обліку робочого часу

Зауважимо, що до розділу «Зразки документів» періодично додаються зразки різних документів, необхідних кадровику, які можна завантажити й роздрукувати.

Джерело: КАДРОВИК.UA

Шпаргалка «Алгоритм заходів, які виконує підприємство для ведення військового обліку, умовно впорядковані залежно від часу, коли вони виконуються»

Матеріали до теми


Отримати соцвиплати стане простіше і швидше: внутрішнє адміністрування виплат здійснюватиме ПФУ
З 1 липня 2025 року внутрішнє адміністрування соціальних допомог, які отримують українці, здійснюватиме Пенсійний фонд України. Для отримувачів соціальних виплат ...
Копія наказу про звільнення: які вимоги до оформлення — коментар Держпраці
Копія документа – це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках ...
У Мін’юсті нагадали вимоги до оформлення документів, що подаються для держреєстрації
Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Київ) нагадало загальні вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації. Серед них: ...