...
Реєструйся

Оголошення про вакансії: Переваги залучення кандидатів


Існує безліч методів пошуку персоналу: рекомендації, знайомства, бази контактів, прямий пошук, а також оголошення про вакансії в інтернеті. 

Одна з головних можливостей оголошення про вакансію – це доступність і швидкість. Наприклад, щоб знайти трьох підходящих кандидатів на вакансію менеджера з продажу прямим пошуком, необхідно щонайменше сім днів. Оголошення про вакансії дозволяє знайти необхідних кандидатів за три дні. На різницю в строках впливає те, що у рекрутера є прямий доступ до контактів. З іншого боку, сам кандидат зацікавлений, у нього немає необхідності довго обдумувати пропозицію, його не треба сильно мотивувати і переконувати, менше ризик відмови.

По-друге, велике охоплення території. На оголошення про вакансії в Києві можуть відгукнутися кандидати з усієї України. Немає кандидатів в вашому місті? Мовчать бажаючі переїхати? Як варіант, помістіть аналогічне оголошення про вакансії в інших містах, запропонуйте розглянути можливість переїзду безпосередньо при спілкуванні.

По-третє, гарне оголошення про вакансію – це реклама. Коли ви звертаєтеся безпосередньо до цільової аудиторії кандидатів, кількість підходящих резюме підвищується в кілька разів! Наочний приклад – рекламні оголошення про вакансії компанії Макдональдс. В одному з її оголошень “обіграні” потреба студентської аудиторії в друзях і можливість заробити: “Мобільний телефон за 4 тижні роботи в Макдональдс! З нас – друзі, буде з ким поговорити”.

Хочете, щоб текст вашого оголошення “чіпляв” претендентів? Варто звернутися до правил складання рекламного тексту і психології: як підвищити читаність, як використовувати ключові слова, як викликати бажання діяти – подзвонити або відправити резюме. Рекламне звернення виділяє вашу вакансію і привертає потрібних претендентів.

По-четверте, оголошення про вакансії – це помічник у прямому пошуку кандидатів. Отримані резюме – відмінне джерело експертів і рекомендодателей, які поделяться інформацією про стан бізнесу і кадрові зміни.

По-п’яте, опис відкритої позиції – це не тільки інформація про вакансії, але і можливість комунікувати бренд роботодавця. Останнє важливо не тільки для рекрутера, який отримає більше відгуків і позитивного настрою здобувачів, але і для самої компанії. Побудова за допомогою PR технологій бренду роботодавця робить компанію привабливим місцем роботи, управляє іміджем роботодавця в очах співробітників і кандидатів.

Резюмуючи сказане, цінність і переваги оголошення про вакансію – в його можливостях. Об’єднавши доступність, рекламу, PR-комунікації, психологію і прямий пошук, ваші оголошення про вакансії стануть незамінними помічниками в пошуку персоналу.

Олена Щедріна, керівник проекту з підбору персоналу “НR Магістр”, бізнес-тренер

Матеріали до теми


ТЦК та СП ігнорує відстрочку заброньованого: чи можна оскаржити в суді?
Вже понад рік діє оновлений порядок бронювання. Він надає можливість бізнесу подавати на бронювання критично важливих працівників і отримувати для ...
Актуальні питання обліку ВПО в центрі зайнятості під час воєнного стану
Питання оформлення на облік у центрі зайнятості не втрачають своєї актуальності, тим паче в період дії воєнного стану, коли люди ...