...
Реєструйся

Трудова книжка: архаїзм чи необхідність


Система трудових книжок, безумовно, перевірена часом та добре знана і роботодавцями, і працівниками, і, що головне, кадровиками. Проте вона давно застаріла і йде врозріз із намірами успішної інтеграції України до європейської спільноти.

Україна рішуче крокує у цифровий світ. Про це свідчать, зокрема, запуск очільником держави В. Зеленським експертних обговорень проекту «Держава в смартфоні» та заява прем’єр-міністра О. Гончарука про майбутню заборону використання паперового документообігу між державними органами.

Тож, паперове діловодство стоїть на порозі реформаторських змін. У процесі таких реформ актуальності набере також питання скасування трудових книжок. За твердженням міністра Кабінету Міністрів України Д. Дубілета «трудові книжки повинні нарешті відійти в історію».

Як показує практика, жодна з країн, яка скасувала трудові книжки, до них не повернулася.

До речі, після того як шок у разі скасування трудових книжок мине, одним із актуальних питань також буде заміна письмових трудових договорів на договори, підписані електронним цифровим підписом, який згодом стане обов’язковим для кожного українця.

Продовження статті з коментарями експертів читайте у жовтневому номері журнала  «КАДРОВИК.UA», №10’2019.

ПРИДБАТИ ЖУРНАЛ

Матеріали до теми


Порядок формування страхувальниками-роботодавцями коригуючих заяв-розрахунків
Відповідно до частини першої статті 26 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та ...
У Мін’юсті роз’яснили нюанси підписання посвідчуваних правочинів, заяв та інших документів
Порядок вчинення правочинів, заяв та їх підписання регулюється, зокрема, Цивільним кодексом України, Законом України «Про нотаріат» та Порядком вчинення нотаріальних ...
Отримати соцвиплати стане простіше і швидше: внутрішнє адміністрування виплат здійснюватиме ПФУ
З 1 липня 2025 року внутрішнє адміністрування соціальних допомог, які отримують українці, здійснюватиме Пенсійний фонд України. Для отримувачів соціальних виплат ...