ЗАТВЕРДЖЕНО Зареєстровано |
Критерії державної акредитації закладів охорони здоров’я
1. Ці Критерії встановлюють показники досягнення закладом охорони здоров’я (далі – заклад) стандартів державної акредитації при проведенні експертизи відповідності закладу зазначеним стандартам з метою подальшого визначення акредитаційної категорії або відмови в державній акредитації закладу.
2. Критерій – це показник, який обраховується у відсотках як співвідношення набраної закладом суми до максимально можливої суми балів при оцінюванні досягнення стандартів.
3. Згідно з набраним відсотковим критерієм відповідна акредитаційна комісія приймає рішення щодо віднесення закладу до відповідної категорії (друга, перша, вища) або про відмову в цьому.
4. Визначення акредитаційних категорій:
вищу категорію отримують заклади, якщо критерій становить від 90 % до 100 % максимально можливого;
першу категорію отримують заклади, якщо критерій становить від 80 % до 89 % включно від максимально можливого;
другу категорію отримують заклади, якщо критерій становить від 70 % до 79 % включно від максимально можливого.
5. Підставою для відмови в державній акредитації закладу є недосягнення ним рівня індексу безпеки (мінімальний рівень критерію державної акредитації, який визначає можливість подальшого провадження діяльності закладом), який становить 69 % критерію включно.
В. о. директора Департаменту управління та контролю якості медичних послуг | Т. О. Гажаман |
© Інформаційно-аналітичний центр «ЛІГА», 1991 – 2011 |
ЗАТВЕРДЖЕНО Зареєстровано |
Стандарти державної акредитації лікувально-профілактичних закладівI. Загальні положення |
1. Стандарти державної акредитації лікувально-профілактичних закладів (далі – стандарти) – це вимоги до процесу, умов та результатів медико-санітарної допомоги у лікувально-профілактичному закладі (далі – заклад).