Передплати журнал

ВИПУСКНИКИ УКРАЇНСЬКИХ ВНЗ ХОЧУТЬ ЗА КОРДОН


Компанія «Хадсон Глобал Ресорсез» провела дослідження тенденцій у кар’єрних уподобаннях студентів і випускників українських ВНЗ. В опитуванні взяло участь 560 респондентів. Примітно, що переважна більшість (79%) з них бажає почати свою кар’єру закордоном.

З них 65% сприймають свою еміграцію як тимчасову. Вони збираються отримати закордонний досвід і повернутися в Україну.
Дані досліджень були зібрані за період липень 2009 – травень 2010. Виявилося, що 48% студентів та випускників українських ВНЗ вже мають досвід роботи, а близько 80% володіють англійською мовою. Лише 55% респондентів упевнені у своєму кар’єрному майбутньому, а 29% вважають, що вони «швидше за все знайдуть роботу після закінчення ВНЗ». 74% відповіли, що будуть шукати роботу за фахом.

Найпривабливішою спеціалізацією виявився маркетинг. Його вибрали 28% респондентів. Слідом за ним розташувалися: управління персоналом (20%), ІТ та телекомунікації (11%), фінанси та бухгалтерія (10%), адміністративна робота (5%), банківська справа (5%). Менше за все студенти та випускники хочуть працювати в охороні здоров’я (1%). Кожен десятий респондент ще не вибрав спеціалізацію для свого кар’єрного розвитку.

Для 20% респондентів пріоритетом є розвиток власних можливостей в компанії. 18% особливо важливим вважають отримання міжнародного досвіду роботи. Така сама кількість студентів і випускників вважають головною стабільну заробітну плату. Лише 15% в першу чергу дивляться на популярність бренду на ринку.
Цікаво, що «білі комірці», які вже працюють, як найбільш важливі вимоги висувають роботодавцю матеріальну стабільність (97%) і власну значимість для компанії (90%) (за даними компанії HeadHunter).

За матеріалами: hh.ua