Алгоритм реєстрації у службі зайнятості онлайн під час карантину


Не потрібно приходити у центр зайнятості особисто – все обслуговування здійснюють дистанційно

В умовах тимчасового чи повного зупинення роботи окремих підприємств внаслідок карантинних обмежень неодмінно зростатиме кількість тих, хто потребує реєстрації як безробітний в державній службі зайнятості. Остання надала для цього відповідний алгоритм. Так, кожен центр зайнятості має електронну поштову скриньку, на яку можна подати документи для реєстрації як безробітного у державній службі зайнятості. Як це зробити?

Крок 1. Вибір центру зайнятості: з наведеного переліку оберіть той центр зайнятості, який зручний для вашої реєстрації та подальшого обслуговування.

Крок 2. Підготовка заяв:

–  завантажте форми Заяви про надання/поновлення статусу безробітного та Заяви про призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю;

–  роздрукуйте заяви;

–  заповніть заяви та підпишіть їх (зазначте у заяві ваші актуальні контакти);

–  зробіть скан- чи фотокопію підписаних заяв.

Крок 3. Підготовка документів:

–  уважно ознайомтеся з переліком документів, необхідних для реєстрації;

–  складіть перелік документів, які необхідні саме вам з урахуванням вашої приналежності до певної категорії осіб;

–  зробіть скан- або фотокопії своїх документів.

Крок 4. Формування е-листа:

–  оформлені заяви та підготовлені документи додайте як вкладення до е-листа до обраного вами центру зайнятості;

–  у темі листа зазначте прізвище, ім’я, по батькові, наприклад, «Електронне подання документів –  Петренко Іван Петрович»;

–  у разі значного обсягу е-документів ви можете їх надіслати декількома е-листами.

Увага!!! Під час формування е-пакету документів не користуйтесь архіваторами! Сформовані у архів е-пакети будуть відхилені поштовими сервісами державної служби зайнятості у цілях безпеки!

Крок 5. Подання документів: надішліть сформований лист на електронну поштову скриньку обраного вами центру зайнятості.

Нагальне прохання: подавайте документи, у тому числі електронною поштою, у робочі години робочих днів!

Крок 6. Надання статусу безробітного: чекайте відповіді центру зайнятості щодо прийнятих рішень (електронною поштою або телефоном).

Крок 7. Тримайте зв’язок з вашим кар’єрним радником.

Відповідно до вимог Порядок реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу затверджений постановою від 19 вересня 2018 року № 792 після завершення карантину або надзвичайної ситуації, впродовж 10 робочих днів ви маєте подати до центру зайнятості оригінали документів, необхідні для надання статусу безробітного (пункти 17-19 Порядку). Цей період може бути продовжений з урахуванням поважної причини, передбаченої пунктом 28 Порядку.

Зі свого боку, Координаційний центр з надання правової допомоги наголосив на наступних нюансах:

– клієнту необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими він перебуває на постійному зв’язку;

– кожному, хто будь-яким доступним каналом надав службі зайнятості на місцях документи, необхідні для реєстрації, статус безробітного надається з першого дня звернення у службу. При цьому безробітному не потрібно приходити у центр зайнятості особисто. Все обслуговування фахівці здійснюють дистанційно.

Матеріали до теми


Печатка на першій сторінці трудової книжки: що варто знати
Пунктом 2.12 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту ...