...
Реєструйся

Анонс журналу «Діловодство» № 11-12, 2023 (листопад-грудень)


Запрошуємо ознайомитися з грудневим випуском журналу «Діловодство» у Живому журналі.

У номері — відповіді на запитання читачів, поради експертів, зразки документів тощо.  Надсилайте запитання експертам на адресу редакції журналу «Діловодство» dd@mediapro.ua.

 

Читайте в грудневому випуску журналу «Діловодство»

 

ДІЛОВОДСТВО

Візи у наказах з основних і кадрових питань підприємства

  • Якими нормативно-правовими актами передбачено обов’язковість візування наказів з основних питань діяльності підприємства та наказів з кадрових питань?
  • Хто з посадових осіб підприємства повинен візувати накази та в якій послідовності?
  • Яким чином відбувається візування проєктів електронних наказів у системі електронного документообігу?

 

АРХІВ

Терміни зберігання документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків: роз’яснення ДПС

Які терміни передбачені для зберігання документів, пов’язаних із обчисленням і сплатою податків та зборів ФОП або ФО, що здійснює незалежну професійну діяльність, у разі проведення процедури припинення діяльності?

 

РОБОТА З ДОКУМЕНТАМИ

Призначення особи, відповідальної за ведення військового обліку

  • Як правильно оформити наказ про призначення відповідальної особи за ведення військового обліку?
  • Як здійснювати оплату її праці?
  • Чи потрібно повідомляти ТЦК та СП про призначення такої особи?

 

Зміни і доповнення до інструкції з діловодства

  • Які події спричиняють внесення змін до чинної інструкції з діловодства
  • У якому разі потрібно повністю переробляти інструкцію
  • Як часто можна вносити зміни до інструкції
  • Як правильно оформити наказ «Про внесення змін і доповнень до інструкції з діловодства на підприємстві»

 

ТРУДОВЕ ПРАВО

Відшкодування моральної шкоди працівникам особливості й проблеми

  • Що таке моральна шкода та коли вона вважається заподіяною
  • Підстави для відшкодування моральної шкоди
  • Як відшкодовується моральна шкода

 

ЕЛЕКТРОННИЙ ОФІС

Запровадження спрощеного обміну документами

  • Як оформити запровадження на підприємстві спрощеного обміну кадровими документами?
  • Які засоби комунікації можна застосовувати під час такого обміну документами?
  • Які способи передання документів є найзручнішими?

 

ПОРАДИ ЮРИСТА

Договір про надання благодійної допомоги (пожертви): особливості оформлення та виконання

  • Законодавче регулювання благодійної допомоги (пожертви). Порядок і правові наслідки прийняття пожертви
  • Про договір пожертви і його особливості
  • Що таке контроль пожертвувача і чи може бути розірваний договір пожертви

 

ОКРЕМА ДУМКА

Права працівників: що передбачено законодавством

  • Про строки випробування
  • Коли працівник може відмовитися від виконання роботи
  • Дещо про матеріальну відповідальність

 

ВІДПОВІДАЄМО ЧИТАЧАМ

Вимоги до візування службових документів

Ми є підприємством державної форми власності. До теперішнього часу усі структурні підрозділи були самостійними у прямому підпорядкуванні директору підприємства та його заступників. Наразі було затверджено нову організаційну структуру підприємства, відповідно до якої у нас утворено 4 управління до складу яких увійшли по 4-5 відділів. Наприклад: до управління по роботі з персоналом та щодо соціальних питань увійшли: відділ кадрів, відділ документообігу, адміністративно-господарській відділ та ще 2 відділи. Запитання: під час візування (погодження) наказу (розпорядження), як має бути зазначена посада керівника, що погоджує документ?

 

Положення про структурний підрозділ: чим керуватися під час розроблення

Положення про структурний підрозділ має бути оформлено за вимогами норм загального діловодства у вигляді наказу та додатку до нього чи у вигляді СОУ (Стандарту організації України)?

 

ОФІС

Особливості охорони праці в холодну пору року

  • Законодавчі вимоги питання безпеки праці в холодну пору року
  • Обов’язки роботодавця щодо створення безпечних умов праці
  • Дотримання працівником особистої безпеки
  • Дії у разі настання нещасного випадку на підприємстві

 

Забезпечуємо працівникам належні умови праці

Статтею 6 Закону України від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII «Про охорону праці» визначено, що працівники мають право на належні умови праці на робочих місцях, безпеку технологічних процесів, машин механізмів, устаткування та інших засобів виробництва, та санітарно-побутові умови, що відповідають законодавству.

 

ЦІКАВО ЗНАТИ

Організації діловодства в адміністративних установах Гетьманщини: Генеральна військова канцелярія

  • Кого приймали на посаду військового канцеляриста і генерального писаря
  • Про функцій канцеляристів
  • Про колишні автобіографії, паспорти, атестати

 

А також:

 

Читати випуск

 

Придбати «Діловодство»


Електронна версія журналу «Діловодство»

  • документаційні процеси
  • ведення журналів реєстрації
  • зразки документів
  • складання й оформлення службових документів
  • особливості роботи архіву на підприємстві
  • функціонування системи електронного документообігу
  • прості форми подання інформації (таблиці, схеми, алгоритми тощо)
  • юридичні консультації щодо документування господарських процесів

0 (800)219-977
podpiska@mediapro.ua
e.dilovodstvo.com

Матеріали до теми


Кейс для кадровика. Чи можна заборонити працівнику бути фізичною особою — підприємцем?
СИТУАЦІЯ Керівник наполягає включити до колективного договору пункт, що працівники підприємства не можуть бути ФОП. Чи правомірна така вимога? Чи ...
Кейс для кадровика. Чи можна здійснювати бронювання за військовим квитком з «Резерв+?»
Теоретично так, проте є деякі нюанси. Спробуймо їх розглянути. Якщо у роботодавця є копія військово-облікового документа працівника у паперовій формі, ...
Кейс для кадровика. Чи має право на щорічну додаткову відпустку за ненормований робочий день працівник, який працює дистанційно?
Так, має. Відповідно до частини першої статті 602 КЗпП дистанційна робота — це форма організації праці, за якої робота виконується ...