...
Реєструйся

Чому виникають проблеми в роботі вебпорталу електронних послуг ПФУ?


Останнім часом до Пенсійного фонду України (далі — ПФУ / Фонд) надходять повідомлення від користувачів соціальних мереж про проблеми з авторизацією на вебпорталі електронних послуг ПФУ й із завантаженням сторінки. У Фонді пояснили, чому так сталося.

Пояснення:

Фонд постійно аналізує технічний стан інформаційних мереж відомства, роботу вебпорталу електронних послуг, інформаційної сторінки вебпорталу ПФУ, мобільного застосунку «Пенсійний фонд» та, у разі виявлення проблем, інформує користувачів про порядок їхнього розв’язання.

Деякі користувачі інформують, що доступ до вебпорталу електронних послуг ПФУ — відсутній. Імовірно, така проблема виникає у випадках, коли провайдери відповідних послуг не можуть забезпечити стабільність інтернету — з’єднання через планові та / або аварійні відключення електроенергії. 

Наразі виявлено окремі технічні питання щодо реєстрації користувачів в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ через ID.GOV.UA, зокрема з використанням технології Bank ID. Фахівці Фонду проводять відповідні роботи для відновлення такої можливості, про що вас поінформують окремо. До завершення відповідних робіт ПФУ радить для авторизації в особистому кабінеті користуватися кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

Замовляйте комплект «КАДРОВИК.UA. Спецвипуски» (2022 рік, електронна версія) за вигідною ціною.

Джерело: Пенсійний фонд України

Матеріали до теми


Посередникам із працевлаштування за кордоном слід подбати про переліцензування до 14 квітня
Міністерство економіки України нагадало ліцензіатам у сфері посередництва у працевлаштуванні за кордоном, які ще не подали міністерству декларацію щодо ведення ...