Чи має право фізична особа — підприємець зберігати трудову книжку працівника?
Дата публікації: 16.06.2020

Відповідно до п. 2.21 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29 липня 1993 року № 58, трудові книжки працівників, які працюють на умовах трудового договору у фізичних осіб — суб’єктів підприємницької діяльності без створення юридичної особи з правом найму, та фізичних осіб, які використовують найману працю, пов’язану з наданням послуг (кухарі, няньки, водії тощо), зберігаються безпосередньо у працівників.
Таким чином, фізична особа — підприємець не має права зберігати трудові книжки працівників, з якими було укладено трудові договори.
Читайте також: ЩО Ж ТО Є ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА?
Персональна електронна облікова картка: які зміни на неї чекають?
Матеріали до теми
- Завершено класифікацію посад апарату НАДС та його територіальних органів
- Передача майна громадам: неприпустимий поділ майна на частки між декількома власниками
- Державний центр зайнятості поширює напрямки своєї діяльності
- Новий Порядок заповнення у платіжках реквізиту «Призначення платежу» із 26 лютого
- Наведено умови, за яких скасовують реєстрацію програмного РРО — ДПС
- Мінцифра розширює перелік експертів, які консультуватимуть підприємців від Дія.Бізнес