...
Реєструйся

Чи має право фізична особа — підприємець зберігати трудову книжку працівника?


Відповідно до п. 2.21 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29 липня 1993 року № 58, трудові книжки працівників, які працюють на умовах трудового договору у фізичних осіб — суб’єктів підприємницької діяльності без створення юридичної особи з правом найму, та фізичних осіб, які використовують найману працю, пов’язану з наданням послуг (кухарі, няньки, водії тощо), зберігаються безпосередньо у працівників.

Таким чином, фізична особа — підприємець не має права зберігати трудові книжки працівників, з якими було укладено трудові договори.

Читайте також: ЩО Ж ТО Є ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА?

Персональна електронна облікова картка: які зміни на неї чекають?

 

Матеріали до теми


Чи можуть платники єдиного внеску подати контролюючому органу на погодження довідку-розрахунок на виплату зарплати в електронній формі?
Пунктом 4 Порядку прийняття надавачами платіжних послуг на виконання платіжних інструкцій на виплату заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства фінансів України ...