Відповідно до п. 2.21 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29 липня 1993 року № 58, трудові книжки працівників, які працюють на умовах трудового договору у фізичних осіб — суб’єктів підприємницької діяльності без створення юридичної особи з правом найму, та фізичних осіб, які використовують найману працю, пов’язану з наданням послуг (кухарі, няньки, водії тощо), зберігаються безпосередньо у працівників.
Таким чином, фізична особа — підприємець не має права зберігати трудові книжки працівників, з якими було укладено трудові договори.
Читайте також: ЩО Ж ТО Є ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА?
Персональна електронна облікова картка: які зміни на неї чекають?